Hallo allemaal!
Ik ben de trotse eigenaar van een QuickMill 3035. Werkt prima, ik doe het onderhoud zelf en ben er zeer tevreden mee. Maar nu heb ik iets raars:
Als ik de machine aanzet, gaat de molen ongevraagd direct malen. En hij stopt niet meer Mogelijk is de wipschakelaar kapot. Maar als ik die aanzet, hoor ik wel iets. Maar, zoals gezegd, de machine blijft gewoon doormalen.
Ik ben een beetje bang dat mn printplaat kapot is. Maar misschien weten jullie wat er aan de hand kan zijn. En vooral: wat ik kan doen om het een en ander uit te sluiten.
Ik heb een video gemaakt, maar die kan ik hier helaas niet uploaden...
Alle advies wordt zeer gewaardeerd!
Rob.
Re: QuickMill 3035 blijft malen
2Update hier: de printplaat was kapot. Gelukkig niet hoeven vervangen. Ik heb een expert gevonden in Wageningen die de printplaat voor een scherpe prijs heeft gerepareerd. Opgelost dus!
3Cool, altijd mooi als apparaten gerepareerd kunnen worden ipv weg gemikt
4Video uploaden naar Youtube, en dan de url (niet de korte deel-url, maar die bovenin de balk) kopiëren en plakken met de youtube code die je rechtsboven ziet als je met de uitgebreide tekstfunctie werkt maar de S weglaten uit httpsRobznQuickmill schreef: di 13 sep 2022, 14:14 Ik heb een video gemaakt, maar die kan ik hier helaas niet uploaden...
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.