Bij deze stel ik mij even voor, ik ben Lee en was in het verleden voornamelijk bezig zeewateraquaria’s en horloges. Door een carrière switch ligt mijn interesse nu in het koffiemilieu. Ik ben technieker voor een belgisch bedrijf Fountain. Wij repareren voornamelijk volautomatisch horeca toestellen. Ook bij particulieren doen wij reparaties, maar ik heb niet het geluk dat ouderwetse toestellen zijn. Daarom dat ik mij nu hierin verdiep. Het facineert mij enorm hoeveel er bij een “tasje koffie” komt kijken. De toestellen vind ik prachtig, zoals een la pavoni (hendel) Maar ook het model ik nu heb. Een isomac Tea en een isomac venus (tekoop)
Ik hoop hier enorm veel bij te leren als hobby maar ook voor in men carrière:) En natuurlijk ook nieuwe mensen die graag een praatje slaan!
Re: Nieuw hier :)
2Welkom,
en leuke introductie. Succes met de hobby en carrière.
en leuke introductie. Succes met de hobby en carrière.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
4Welkom en dank voor het voorstellen.
Er is hier niet veel kennis betreffend superautomaten dus daar kan Misschien iemand nog wel wat aan hebben.
We werken hier grotendeels met oude vertrouwde techniek in nieuwe machines.
Ik heb zelf een Pavoni Stradivari en een Londinium en zo heeft ieder lid elk van die prachtige machines staan icm een goede koffiemolen.
Er is hier niet veel kennis betreffend superautomaten dus daar kan Misschien iemand nog wel wat aan hebben.
We werken hier grotendeels met oude vertrouwde techniek in nieuwe machines.
Ik heb zelf een Pavoni Stradivari en een Londinium en zo heeft ieder lid elk van die prachtige machines staan icm een goede koffiemolen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Wel spannende intro. Dat belooft veel voor uw koffiecarriere en de daarmee in verband staande koffiespullekkes. Welkom!
️
️