Nope, geen van dat alles.
Was niieuw af fabriek. Niet aan geprutst.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
592Ik vond die fabrieksrasters altijd knudde. Stopten de flow te zeer. mijn homemade rastertjes werkten wat dat betreft veel beter.
593Heb je foto's of tips cremalover? Ik zou het graag willen proberen.
594Ja goed geregeld toch zo
Malabar sproeit zelfs met een rooster is mijn ervaring
Zowel in de superjolly , en ook met mn huidige major
Malabar sproeit zelfs met een rooster is mijn ervaring
Zowel in de superjolly , en ook met mn huidige major
Faema Lambro - Mazzer Major E
595Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?
We gaat het zien, ik moet eerst ff iemand met een draaibank vinden want de Kony moet net als de Atom op hoge poten komen en mijn schoonvader heeft de draaibank niet meer...
We gaat het zien, ik moet eerst ff iemand met een draaibank vinden want de Kony moet net als de Atom op hoge poten komen en mijn schoonvader heeft de draaibank niet meer...
596Ik heb een Myford super seven, is alleen te koop.Pti schreef:Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
597Hij had zo'n gigantisch werkplaats model op krachtstroom in de garage staan dat weg moest toen hij naar een appartement verhuisde. Nu is hij aan het zoeken naar een tafelmodel op 220. Het moet wel met genoeg ruimte tussen de klauwplaat en het bed hebben dat er brommer-carters en cilinderkoppen in kunnen, het liefst met automatische voeding voor het snijden van schroefdraad. Je mag me best wat specs PBen als je er vanaf wil hoor, dan stuur ik dat even naar hem door.@3aan schreef: wo 28 sep 2022, 22:01Ik heb een Myford super seven, is alleen te koop.Pti schreef:Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?
598Tije heeft een goed draaibankje, mogelijk kan hij de gewenste voetjes maken.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
599En als dat niet gaat, dan heb ik ook nog een draaibankje staan. Pootjes moeten nog wel lukken!
dus...
600Sinds tijden weer eens iets bij Aliexpress gekocht. Een 600 ml pitcher met een kleine wat meer opstaande snuit. Kijken hoe die werkt.
️
️