Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

595
Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?

We gaat het zien, ik moet eerst ff iemand met een draaibank vinden want de Kony moet net als de Atom op hoge poten komen en mijn schoonvader heeft de draaibank niet meer...

596
Pti schreef:Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?

We gaat het zien, ik moet eerst ff iemand met een draaibank vinden want de Kony moet net als de Atom op hoge poten komen en mijn schoonvader heeft de draaibank niet meer...
Ik heb een Myford super seven, is alleen te koop.
Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

597
@3aan schreef: wo 28 sep 2022, 22:01
Pti schreef:Zal het misschien met het toerental te maken hebben? Ik heb het idee dat die bij vlakke schijven een stuk hoger ligt dan bij conisch?

Ik heb een Myford super seven, is alleen te koop.
Afbeelding
Hij had zo'n gigantisch werkplaats model op krachtstroom in de garage staan dat weg moest toen hij naar een appartement verhuisde. Nu is hij aan het zoeken naar een tafelmodel op 220. Het moet wel met genoeg ruimte tussen de klauwplaat en het bed hebben dat er brommer-carters en cilinderkoppen in kunnen, het liefst met automatische voeding voor het snijden van schroefdraad. Je mag me best wat specs PBen als je er vanaf wil hoor, dan stuur ik dat even naar hem door.