Net binnen.
Nieuwe Lagom P100.
Ziet er erg mooi uit.
Was verpakt in hele stevige plastic doos met heel stevig schuim.
Zeer netjes!
Weegt meer dan 18kg.
Slim schuin metalen vlak in vulopening zodat bonen makkelijk naar binnen glijden maar niet kunnen uitpoppen.
Nog niet op stoom. Eerste 2 maalsels veel te grof.
Wordt vervolgd met ervaringen en foto's.
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
602Ook mooi die foto's, zo'n kleurrijk geheel . . .
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
603@3aan schreef:Ook mooi die foto's, zo'n kleurrijk geheel . . .
ErikW schreef: Wordt vervolgd met ervaringen en foto's.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
604De eerste P100 van Koffiepraat?
Misschien een idee om de P100 toe te voegen aan de Lagom Option-O P64 draad. Het blijven prachtige malers om te zien.
Misschien een idee om de P100 toe te voegen aan de Lagom Option-O P64 draad. Het blijven prachtige malers om te zien.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
605Wow, ik ben benieuwd naar je ervaringen!ErikW schreef: do 29 sep 2022, 21:06 Net binnen.
Nieuwe Lagom P100.
Ziet er erg mooi uit.
Was verpakt in hele stevige plastic doos met heel stevig schuim.
Zeer netjes!
Weegt meer dan 18kg.
Slim schuin metalen vlak in vulopening zodat bonen makkelijk naar binnen glijden maar niet kunnen uitpoppen.
Nog niet op stoom. Eerste 2 maalsels veel te grof.
Wordt vervolgd met ervaringen en foto's.
606Vandaag 02-10-'22 rommelmarkt centrum Schiedam, beetje aan de late kant een drietal boeken gescoord, Mindf*ck, Minibijbel koffie Veltman uitgevers en thuis BARISTA fontaine uitgevers, de twee koffieboeken hardcover en het fuckbook soft, allen nieuw of zo goed als €3,- voor alles, een Marklin treinset met van die verhoogde rails paar wagonnekes en twee originele locs en een drietal tjippie-tjappie
Ook zit er een gewilde blikken spoorwegovergang bij nog van de West Germany tijd, alles in een bananendoos gerot.
Ook nog een knockoff massage pistool wat ik bij de Sportwinkel had zien liggen voor €165,- nu €25,- en doet precies hetzelfde.
Ook zit er een gewilde blikken spoorwegovergang bij nog van de West Germany tijd, alles in een bananendoos gerot.
Ook nog een knockoff massage pistool wat ik bij de Sportwinkel had zien liggen voor €165,- nu €25,- en doet precies hetzelfde.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
607wow speurneus!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
608Goede vondst!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
609LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino