Re: Eerste steentje in 15 jaar.
11Ziet eruit als een stukje cement van een patio waarop parchment koffie gedroogd is, die maalt een beetje serieuze koffiemolen wel weg maar goed voor de levensduur van de maalschijven is het natuurlijk nooit.
Heb je al veel eruit gehaald?fransg schreef:Zakelijke branders hebben een 'destoner' om alle steentjes tijdig te verwijderen.
Ik zoek de boontjes altijd met de hand uit, een schep op een rond dienblad, schudden, kijken, rare boontjes en een eventueel steentje verwijderen en dan in de doos, volgende schep op het inspectiedienblad etc.
Nee, zeer zelden. Het komt weleens voor, maar ik kan me niet eens herinneren wanneer ik 'beet' had. Dus vaak is het vnl de rare te lichte boontjes die eruit gaan.bobbee schreef: wo 05 okt 2022, 20:41Heb je al veel eruit gehaald?fransg schreef:Zakelijke branders hebben een 'destoner' om alle steentjes tijdig te verwijderen.
Ik zoek de boontjes altijd met de hand uit, een schep op een rond dienblad, schudden, kijken, rare boontjes en een eventueel steentje verwijderen en dan in de doos, volgende schep op het inspectiedienblad etc.