Een jaar geleden heb ik mijn Rocket verkocht. De verpakking met daarin die prachtige plastic tamper, de hoes en de slang tbv een vast water aansluiting zijn achtergebleven omdat de doos bij mijn ouders stond gestald. Afgelopen week kreeg ik de vraag wat er met die doos moest gebeuren. Oftewel, mag hij bij het oud papier….
Mocht iemand interesse hebben in de hoes en/of de slang dan hoor ik het graag. Ik hoef er niets voor te hebben. Verzendkosten zijn voor de krijger, dat dan wel.
Re: [TKA] hoes Rocket Giotto en slang tbv vast water aansluiting
2Zou die hoes toevallig om een pro 700 passen denk je? Mijn pro 700 hoes heeft twee scheurtjes af fabriek kwam ik achter, dus wellicht interesseomeCo schreef: ma 10 okt 2022, 11:48 Een jaar geleden heb ik mijn Rocket verkocht. De verpakking met daarin die prachtige plastic tamper, de hoes en de slang tbv een vast water aansluiting zijn achtergebleven omdat de doos bij mijn ouders stond gestald. Afgelopen week kreeg ik de vraag wat er met die doos moest gebeuren. Oftewel, mag hij bij het oud papier….
Mocht iemand interesse hebben in de hoes en/of de slang dan hoor ik het graag. Ik hoef er niets voor te hebben. Verzendkosten zijn voor de krijger, dat dan wel.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
Re: [TKA] hoes Rocket Giotto en slang tbv vast water aansluiting
3Gecheckt: neen. Helaas.maurice1 schreef:Zou die hoes toevallig om een pro 700 passen denk je? Mijn pro 700 hoes heeft twee scheurtjes af fabriek kwam ik achter, dus wellicht interesseomeCo schreef: ma 10 okt 2022, 11:48 Een jaar geleden heb ik mijn Rocket verkocht. De verpakking met daarin die prachtige plastic tamper, de hoes en de slang tbv een vast water aansluiting zijn achtergebleven omdat de doos bij mijn ouders stond gestald. Afgelopen week kreeg ik de vraag wat er met die doos moest gebeuren. Oftewel, mag hij bij het oud papier….