Re: Fietsen met een Harley
2Pussies! Als je Harley minded bent en van fietsen houdt; een maatje van mij maakt deze:
Disclaimer: deze is niet zo handig in het bewegend fietsen, vooral mooi om naar te kijken en bekeken te worden...
Disclaimer: deze is niet zo handig in het bewegend fietsen, vooral mooi om naar te kijken en bekeken te worden...

Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
3Dan rij je op een Harley, maar is het nu weer niet echt. Een Harley hoort te schreeuwen, te brullen en te stinken. Rijders getooid met dik leer en cowboy laarzen met vierkante neuzen. Liefst ook een baard. En dan het liefst de boel aanjagen met zoveel mogelijk fossiele brandstof en meerdere ronkende carburateurs. Laat Harley in godsnaam dat pad niet verlaten. Komt dat nieuwe Harley Eco Volk straks binnen op zo'n eco harley pannen op gas gekookte soep over je kostbare kunst te gooien.

️

4Ik zie mijzelf hier wel op rijden tegen de tijd dat m'n midlife crisis aanbreekt.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
5Ik had rond 1995 een Flevobike, kan nu geen afbeelding vinden maar was een semi-ligfiets met een hoog Easy Rider stijl stuur en een soort PUCH zadel.
Als ik een motor tegenkwam stak ik stoer een hand op. een enkele keer groette die motorrijder terug maar vaker keken ze me een kort moment heel raar aan

Ik zakte eens door het frame, kreeg gratis een versterkt frame maar toen ook dat scheurde hield men het voor gezien. Gewoon slecht ontwerp geweest.
Als ik een motor tegenkwam stak ik stoer een hand op. een enkele keer groette die motorrijder terug maar vaker keken ze me een kort moment heel raar aan

Ik zakte eens door het frame, kreeg gratis een versterkt frame maar toen ook dat scheurde hield men het voor gezien. Gewoon slecht ontwerp geweest.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Voor je het weet heb je een elektrische mustanggilleko B. schreef: di 25 okt 2022, 19:59 Dan rij je op een Harley, maar is het nu weer niet echt. Een Harley hoort te schreeuwen, te brullen en te stinken. Rijders getooid met dik leer en cowboy laarzen met vierkante neuzen. Liefst ook een baard. En dan het liefst de boel aanjagen met zoveel mogelijk fossiele brandstof en meerdere ronkende carburateurs. Laat Harley in godsnaam dat pad niet verlaten. Komt dat nieuwe Harley Eco Volk straks binnen op zo'n eco harley pannen op gas gekookte soep over je kostbare kunst te gooien.
️

Espresso: Ascaso baby t plus, lagom p64
Branden: Aillio bullet r1.
Branden: Aillio bullet r1.
8Nee, ik heb er ook naar gezocht maar dat is een veel modernere.
de mijne was denk ik van een eerste proef die niet zo'n succes was. Jammer dat ik 'm niet heb bewaard als collector's item.
Wel een leuk ding met dat brommer-zadel en hoog motor-stuur
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
9Carburetors vinden op Harleys? Dan zit je denk ik op jaren 80 modellen of vroeger. Misschien nog even in de jaren 90 maar is toch al lang pasé vrees ik. En gelukkig maar, al dat klooien om de carburetors af te stellen van tijd tot tijd.
Luide uitlaten op motoren allerhande in onze drukbevolkte streken en s de cht niet aan te raden, te veel toffe paden zijn al verboden terrein voor motoren. Als ik in de provincie Henegouwen rijd (een pak minder bevolkt) merk ik echt goed het verschil in attitude bij de mensen, veel relaxter tov motos
Luide uitlaten op motoren allerhande in onze drukbevolkte streken en s de cht niet aan te raden, te veel toffe paden zijn al verboden terrein voor motoren. Als ik in de provincie Henegouwen rijd (een pak minder bevolkt) merk ik echt goed het verschil in attitude bij de mensen, veel relaxter tov motos
10Zoiets?fransg schreef:Nee, ik heb er ook naar gezocht maar dat is een veel modernere.
de mijne was denk ik van een eerste proef die niet zo'n succes was. Jammer dat ik 'm niet heb bewaard als collector's item.
Wel een leuk ding met dat brommer-zadel en hoog motor-stuur