Re: welke espresso machine kopen

111
Als het goed is word Donderdag 26 -10 de Rocket Appartemento bij Han afgeleverd ,dan haal ik hem op bij hem. moet eerst even kijken of ik corona vrij ben, want die donder heeft mij nu ook te pakken, de ene heeft er 5 dagen last van en een ander 10 dagen, en de trek naar goede koffie loopt gestaagd op, die Franse press en mokka pot hangen me de keel uit, mijn Solis 1011 triple heath word vandaag door de reparateur van Solis mijn kant opgestuurd een lekkage had de printplaat om zeep geholpen, maar hij heeft gelijk een beurt gehad , word op Marktplaats gezet Compleet met een Eureka grinder.
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

112
Ben70 schreef:Als het goed is word Donderdag 26 -10 de Rocket Appartemento bij Han afgeleverd ,dan haal ik hem op bij hem. moet eerst even kijken of ik corona vrij ben, want die donder heeft mij nu ook te pakken, de ene heeft er 5 dagen last van en een ander 10 dagen, en de trek naar goede koffie loopt gestaagd op, die Franse press en mokka pot hangen me de keel uit, mijn Solis 1011 triple heath word vandaag door de reparateur van Solis mijn kant opgestuurd een lekkage had de printplaat om zeep geholpen, maar hij heeft gelijk een beurt gehad , word op Marktplaats gezet Compleet met een Eureka grinder.
En? Is de buit binnen?

113
Nee die hangt nog tussen Duitsland en Nederland maar is dus onderweg, als die bij han is dan regelt die hem als dat nodig is in ,en voorziet de rocket van een Mano meter,han heeft gelijk een RVS kopjes rail mee besteld,want origineel zit er een rail op van plastic. dus zal wel volgende week worden dat ik hem op kan halen. we wachten rustig af, wel hebben ze gisteren de Solis gerepareerd terug gebracht, maar die is ook weer retour reparateur , want die was ook niet goed, werd weer te heet, dus dat probleem was ook niet 100% opgelost
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder