Re: [TKA] Profitec 800

41
Alabaster schreef:
Komt er iets anders moois voor terug?
Jazeker, ik heb een een 'Superkop'gekocht. Eerst wilde het niet lukken met het apparaat, maar het lijkt vooruit te gaan. Contact met de fabrikant is erg goed!
Een superkop. Heb je die gekocht ivm de enrgiekosten?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

42
Inderdaad.

Ik heb de Kop pas sinds dsd. en had hem vandaag al bijna weer geretourneerd. Ik kreeg er geen knappe koffie uit. Contact opgenomen met de fabrikant en die stelde voor eerst een nieuw waterreservoirtje met douche op te sturen. Wie weet was daar iets mis mee. Hij komt morgen binnen. Lukt het dan nog niet, moet ik een filmpje opsturen van mijn gemodder en proberen ze me te helpen.

Wat het ook wordt, uitstekende service!
Superkop; Hedone Honne.

43
Alabaster schreef:
Inderdaad.

Ik heb de Kop pas sinds dsd. en had hem vandaag al bijna weer geretourneerd. Ik kreeg er geen knappe koffie uit. Contact opgenomen met de fabrikant en die stelde voor eerst een nieuw waterreservoirtje met douche op te sturen. Wie weet was daar iets mis mee. Hij komt morgen binnen. Lukt het dan nog niet, moet ik een filmpje opsturen van mijn gemodder en proberen ze me te helpen.

Wat het ook wordt, uitstekende service!
Ok. Interessant. Leuk als je het wilt delen, volgens mij was er al een speciaal topic voor dit apparaat.

Zal ik dit topic sluiten nu de deal van de pro 800 rond is?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

45
Leuk, plaats je het filmpje ook hier?

Er was een tijdje geleden een superkop eigenaar op het forum maar die had er alleen een paar hele mooie foto's van, leek er verder niets mee te doen.

Ik weet uit de tijd dat ik Instagram had dat een bekende importeur door hen werd aangehaald die de Superkop aanprees maar die aanbeveling hebben ze moeten verwijderen omdat de man zelf het daar geheel niet mee eens was. Hij wilde het ding niet 'bashen' maar kon 'm ook niet aanprijzen omdat hij er daarvoor te weinig ervaring mee had opgedaan.

Uit de beschrijving lijkt het alsof er geen hoge druk wordt opgebouwd zoals bij echte espresso, maar dat bij elke 'pomp' beweging er een beetje water door de puck wordt geduwd. Ik ben erg benieuwd hoe het nu echt zit en of je er een echte espresso uit kan halen.

Wat kostte de Superkop jou? Direct bij de fabrikant vandaan of is er een winkel die 'm verkoopt?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino