Re: Unboxing.. Sanremo YOU
21Pfff wat een apparaat…prachtig
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart
Ja, bij het plaatsen van de keuken heb ik al rekening gehouden met deze aansluitingen.maurice1 schreef: zo 04 dec 2022, 13:25 Werkelijk prachtig, veel plezier met deze mooie machine!
Hoe heb je de wateraansluiting gedaan? Zit er een gat in je werkblad?
Netjes! Ik zou zelf ook wel zo iets willen, maar denk niet dat de huurbaas er blij mee zou zijncbeenhackker schreef: zo 04 dec 2022, 14:26Ja, bij het plaatsen van de keuken heb ik al rekening gehouden met deze aansluitingen.maurice1 schreef: zo 04 dec 2022, 13:25 Werkelijk prachtig, veel plezier met deze mooie machine!
Hoe heb je de wateraansluiting gedaan? Zit er een gat in je werkblad?
Bij mijn dealer in België 5500Ruben- schreef:Hele mooie machine. Veel plezier ermee!
Mag ik vragen wat je er in Nederland voor betaald? Ik kan nergens concrete prijzen vinden.
Amai, van een verschil gesproken zegmr Blanc schreef:Oohw das beter dan wat ik tegenkwam (wel in NL) zat richting de 9,5K
cbeenhackker schreef: za 03 dec 2022, 11:56Ik moet zeggen dat mijn koffie echter beter tot zijn recht komt. Door het zet profiel zo in te stellen met een pre- en een post infusion krijg ik er een mooier karakter van de koffie naar boven.
Mijn huidige koffie smaakt voller en romiger dan ooit.. iets wat ik persoonlijk lekker vindt.
Moet bekennen dat ik de eerste echte “speeldag” een soort van overdosis aan cafeïne heb gehad. Was ook bezig met het in stellen van de Eureka. Was uiteindelijk allemaal een beetje te veel van het groeien.
Er valt in ieder geval nog een hoop te ontdekken met deze opstelling..