[TKA] La San Marco SM97 instant 84mm platte schijven koffiemolen

1
Sommige forumleden MOESTEN weten of er bij de originele Niche een dosing cup zat met een richeltje binnen. Dus die heb ik gekocht. En in de doos zat ook de maler zelf, dat dan weer wel. Ik ben na 1 dag verliefd en zet daarom mijn SM97 te koop.

Algemene specs:

84mm platte maalschijven
Maler met timer
880 rpm
Getrapt verstellen, maar wel erg fijntjes
460 watt motor
Microswitch voor activatie
Niet-verstelbare PF vork

Afmetingen: 60cm hoog, 35cm diep, 20cm breed.
Gewicht: 15kg

Ik heb deze gebruikt als single doser, met de hopper er af. Wel een bakje gebruiken om de chute te blokkeren, bij 18 gram springt er wel eens een boontje omhoog. Retentie is in mijn ervaring met deze molen verwaarloosbaar, ik geef met de platte hand twee tikken op de opening. Echt manuele "bellows". Ik gebruik in principe licht-medium gebrande bonen, dus geen vette-olie.

Helaas niet aanwezig: officieel boekje, doos, bon en tamper.

Apparaten heeft een paar gebruikssporen. Deze maakt wel geluid maar is zeer snel. Schijven zijn circa 10kg geleden vervangen. Nieuwe kosten in de orde van 80 euro per set.

Versturen kan (PostNL tarief € 15,=). Echt veel beter om af te halen, of we maken een goede afspraak over reiskosten en dan kom ik bij u langs.

Vraagprijs 225 euro.
Laatst gewijzigd door ErikvW op vr 25 nov 2022, 11:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: [TKA] La San Marco SM97 instant 84mm platte schijven koffiemolen

5
Sorry, vergeten. Helmond of Eindhoven. Ik ben momenteel vrij regelmatig onderweg in regio Rotterdam, soms Amsterdam.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™