Re: [TKA]Bezzera duo TOP mn, 9 maanden jong

21
Diegene die hem koopt is waarschijnlijk spekkoper. Die koopt een prachtige machine, en kan hem over 2-3 jaar waarschijnlijk weer doorverkopen voor nagenoeg dezelfde prijs.

Ja, dit is dan inderdaad duur leergeld, maar je maakt er vast iemand gelukkig mee en je heb zelf natuurlijk ook het plezier mogen hebben van iets uitzoeken, ontvangen, experimenteren en hopelijk heb je nu ook een beeld van wat je als opvolger wil.

Zag bij onze Oosterburen nog een Profitec 800 te koop staan: https://www.kaffee-netz.de/threads/prof ... er.148679/. Het is een stukje rijden, maar afhankelijk van waar je woont nog te doen.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

22
Ypuh schreef: do 15 dec 2022, 21:50 Diegene die hem koopt is waarschijnlijk spekkoper. Die koopt een prachtige machine, en kan hem over 2-3 jaar waarschijnlijk weer doorverkopen voor nagenoeg dezelfde prijs.

Ja, dit is dan inderdaad duur leergeld, maar je maakt er vast iemand gelukkig mee en je heb zelf natuurlijk ook het plezier mogen hebben van iets uitzoeken, ontvangen, experimenteren en hopelijk heb je nu ook een beeld van wat je als opvolger wil.

Zag bij onze Oosterburen nog een Profitec 800 te koop staan: https://www.kaffee-netz.de/threads/prof ... er.148679/. Het is een stukje rijden, maar afhankelijk van waar je woont nog te doen.
Dat is zeker waar! Keuze maken met dit soort bedragen is nou eenmaal moeilijk als je in de winkel beperkte tijd kan proberen. Inderdaad thuis wel veel plezier gehaald uit ervaring opdoen! (Ook reden dat ik de pro 800 wil, espresso is meer dan alleen drinken. Het maken is onderdeel van de beleving)

Bedankt ook voor de tip!
more espresso, less depresso
profitec pro 800 (onderweg)/ eureka XL / 1Zspresso / Wacaco picopresso / fellow Stagg / v60 / french press / Moka pot

23
Je koopt tweedehands toch altijd oinzekerheid. Tegenover die onzekerheid moet een prijsvoordeel staan. Deze machine is te koop voor 2099 euro. Zou ik een dergelijke machine overwegen zou ik er maximaal 14 a 1500 voor over hebben. Denk voor de meeste mensen nog minder. Iig succes.

24
Klopt ik merk wel dat het een stukje geluk is met verkopen. Voor degene die hier nog interesse mocht hebben. Ik wil voor de londinium gaan, de koper gaat akkoord met een mooi tegenbod. Die van mij mag voor 1600 overgenomen worden.
more espresso, less depresso
profitec pro 800 (onderweg)/ eureka XL / 1Zspresso / Wacaco picopresso / fellow Stagg / v60 / french press / Moka pot

25
Baldrista schreef: za 17 dec 2022, 13:41 Klopt ik merk wel dat het een stukje geluk is met verkopen. Voor degene die hier nog interesse mocht hebben. Ik wil voor de londinium gaan, de koper gaat akkoord met een mooi tegenbod. Die van mij mag voor 1600 overgenomen worden.
Er is al de Strega aanbevolen.Top ding.Zou je die in overweging nemen zou misschien zelfs iets bij de dealer mogelijk zijn.