Re: Blauwe kaas

11
Mijn wens was om wat af te vallen en die wens wordt nu snel vervuld
😀

Ik stond net op de personenweegschaal en zonder producten van buitenaf gaat dat goed. Ik weeg mijn pure zelf.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

13
Ja fantastisch, zo hup zonder last en zonder wilskracht ruim 2kg lichter dan gisterochtend.

Kun je nagaan hoeveel troep van buitenaf je soms in je meesleurt.

Mijn vriendin heeft thee van sennepeulen met een dergelijk effect. Daar worden door kruidenvrouwtjes ook wel bevallingen mee ingeleid ;-) En met zonder vieze nasmaak.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

16
Inderdaad! Al ben ik weleens op een Atheense indoor markt met allemaal slachtvlees geweest, prachtig, geitenkoppen, koeienmaag alles lag er, mooie foto's van gemaakt alleen had ik door die geur de rest van de dag absoluut geen eetlust meer.

Dus op zo'n markt zou ik niet snel in de verleiding komen een krioelend of stervend beest op te smikkelen.

19
fransg schreef: zo 04 sep 2022, 13:24 Gister kocht ik in de dure wijk op een organische kleinschalige ambachtelijke markt waar iedereen aardig was en alles duur, een stukje blauwe kaas.

Vandaag smaakt de koffie mij niet.

Toennet ontdekte ik dat een stukje appel na een stukje van die blauwe kaas smaakt naar KOTS!

Hoogst opmerkelijk. Er zit iets in de kaas dat de smaakpapillen zwaar overstuur maakt…

CCC92931-E8D8-40CA-812B-1D116B10928F.jpeg

Daar kwam
Ik
Laatst ook achter , na de bleu d avergne een schijfje appel. Wat een gal smaak , druiven hetzelfde. Rozijnen weer niet. Het venijn zit hem dus in het organische zuur?
Faema Lambro - Mazzer Major E