Re: Voorstellen: Peter
11Leuk je erbij te hebben en een mooie uitbreiding van de collectieve koffiepraat verzameling!!
Dank voor het leuke welkom!omeCo schreef: do 29 dec 2022, 12:03 Leuk je erbij te hebben en een mooie uitbreiding van de collectieve koffiepraat verzameling!!
Serieuze spullen, dus serieuze cleaver. Leuk, je gaat me toch nuet vertellen dat je ook zo'n speciale droogkast hebtPeterV007 schreef:Berkel is een moderne (erg fijne) snijmachine: de Berkel Red Line 250gilleko B. schreef: do 29 dec 2022, 11:10 Zie ook een deel van een waarschijnlijk prachtig gerestaureerde Berkel snijmachine. Ja,.en nu ik toch bezig ben en naar aard en karakter vreselijk nieuwsgierig ben, ik zie wat chrooms op de achtergrond?
️
Hakbijl is een: Dalstrong Obliterator Meat Cleaver - 9" - Gladiator Series R
Deze gebruik ik voor het hakwerk voor mijn dryaged vlees (mijn andere hobby).
Uhhh , sorry: ja dus … een Dryager DX500gilleko B. schreef: do 29 dec 2022, 13:12Serieuze spullen, dus serieuze cleaver. Leuk, je gaat me toch nuet vertellen dat je ook zo'n speciale droogkast hebtPeterV007 schreef:Berkel is een moderne (erg fijne) snijmachine: de Berkel Red Line 250gilleko B. schreef: do 29 dec 2022, 11:10 Zie ook een deel van een waarschijnlijk prachtig gerestaureerde Berkel snijmachine. Ja,.en nu ik toch bezig ben en naar aard en karakter vreselijk nieuwsgierig ben, ik zie wat chrooms op de achtergrond?
️
Hakbijl is een: Dalstrong Obliterator Meat Cleaver - 9" - Gladiator Series R
Deze gebruik ik voor het hakwerk voor mijn dryaged vlees (mijn andere hobby).
️
Allemaal levensgenieters. Alles wat de zintuigen prikkelt komt in aanmerking om tot liefhebberij uit te groeienBen70 schreef:wat een mooie verzameling ,dat dry aged vlees daar moet ik mij eens in verdiepen, mijn vriend vroeg me laatst nog of ik een mooie recept wist voor zijn Bistro ,en dit brengt mij op een idee, valt me trouwens wel op dat de koffie heren er allemaal nog een hobby bij hebben in de zelfde richting, messen vlees koffie ,Vlees en vis roken. wat is dat toch ?:D
Precies dat ja!omeCo schreef: do 29 dec 2022, 19:31Allemaal levensgenieters. Alles wat de zintuigen prikkelt komt in aanmerking om tot liefhebberij uit te groeienBen70 schreef:wat een mooie verzameling ,dat dry aged vlees daar moet ik mij eens in verdiepen, mijn vriend vroeg me laatst nog of ik een mooie recept wist voor zijn Bistro ,en dit brengt mij op een idee, valt me trouwens wel op dat de koffie heren er allemaal nog een hobby bij hebben in de zelfde richting, messen vlees koffie ,Vlees en vis roken. wat is dat toch ?:D
Terug naar “Stel je voor / jouw set-up”