Reinigen molen

1
De Compak E8 molen die ik onlangs gebruikt heb aangeschaft die is voor het laatst in Maart 2022 uit elkaar geweest en schoongemaakt , kan ik de molen reinigen met die speciale korrels, of hoe doen jullie dat?.alvast bedankt voor de antwoorden
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: Reinigen molen

2
Ik haal die uitelkaar. Bovenste maalschijfdrager eruit draaien zodat je bij de maalkamer komt. Kwast erdoor en stofzuiger erbij.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3
bobbee schreef: do 05 jan 2023, 22:35 Ik haal die uitelkaar. Bovenste maalschijfdrager eruit draaien zodat je bij de maalkamer komt. Kwast erdoor en stofzuiger erbij.
om de hoeveel tijd moet je dat doen,,,want das best wel even werk met zon Compak
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

4
Zo vaak al je zelf wilt. Het hoeft niet perse als je koffie drinkt waar geen olie op de boon staat maar als je dark roast koffie drinkt wordt het wel snel vettig en plakkerig.
E8 ken ik zo niet, zal even zoeken op YouTube hoe die inelkaar zit.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’