Re: Aankoop Honne Hedone (is een Titan grinder nodig?)

11
fuel schreef:
bobbee schreef: do 05 jan 2023, 20:55 Ik heb hem niet meer...
Afbeelding

Wel een Niche.
Ik denk wel dat ze Honne hebben doorontwikkeld want die dingen die jij aangeeft herken ik niet. Voor dat geld echt een zeer goede molen voor medium of de wat meer donkere branding.
Is het resoneren van het geluid weg tijdens malen van de bonen? Kan wel zijn dat ik toendertijd light roast dronk. Dat nu niet meer in ieder geval.

De looks vind ik nog steeds erg gaaf! Echt een eye catcher.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

13
Dus ja hij brengt een glimlach ;
goede reden om hem te kopen dan ;)

denk dat je met DRM niet snel de plank mis kan slaan. nooit getest maar van wat ik heb gelezen een brede sweet spot.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

20
Beste Allen,

Sorry dit gaat erg snel. Dank jullie voor alle input, helaas is het een enkele maler, verkoper heeft geen voorraad staan. Ik ga hem vanavond op halen, ik zal als ik thuis ben wat fotos maken. En wie interesse heeft mag altijd komen kijken (Rotterdam). Dank voor alle input en discussie! Mocht ik er nog een tegen komen hier of de verkoper meer dan 1 laat ik het weten!
LR 2017, Fiorenzato F64 EVO, V60, Aeropress, La Pavoni Professional 1999 (maar toch millennium), 1Zpresso K Plus.

The deep black hole: Espresso