Ik zit nog steeds met die van Ali die zo'n randje achter laat in het mandje. Kwam deze tegen van Barista Hustle. Mooi, maar blijft prijzig net als die van Decent en Sworksdesign.

En? Is ‘ie al binnen? (Soms zijn de dingen heel snel binnen, soms moet ik na maanden opnieuw bestellen omdat PostNL dingen niet levert - ondanks hun eigen foto’s dat ze het pakje ooit hadden…)bobbee schreef: za 27 aug 2022, 23:1258,35 mm heb ik besteld. Ik ga uit van binnenzijde opening.fransg schreef:Welke maat heb je besteld?
51/53/57.5/58/58.35Mm
Ik heb geen idee wat het zou moeten zijn, 57.5/58/58.35
Is voor bovenop het filterbakje, maar is dat dan de maat van de binnenkant ervan, de buitenkant of de bovenrand...
Ik laat het wel weten als ik hem binnen heb. Moet nog verstuurd worden volgens bestel status.
Ja heb hem al eens tijd binnen. Bevalt prima. Mooi afgewerkt, RVS en magneetjes prima maar afhankelijk van filterbakje of die goed kleeft.tohenk2 schreef:En? Is ‘ie al binnen? (Soms zijn de dingen heel snel binnen, soms moet ik na maanden opnieuw bestellen omdat PostNL dingen niet levert - ondanks hun eigen foto’s dat ze het pakje ooit hadden…)bobbee schreef: za 27 aug 2022, 23:1258,35 mm heb ik besteld. Ik ga uit van binnenzijde opening.fransg schreef:Welke maat heb je besteld?
51/53/57.5/58/58.35Mm
Ik heb geen idee wat het zou moeten zijn, 57.5/58/58.35
Is voor bovenop het filterbakje, maar is dat dan de maat van de binnenkant ervan, de buitenkant of de bovenrand...
Ik laat het wel weten als ik hem binnen heb. Moet nog verstuurd worden volgens bestel status.
In het filmpje zag ik de portafilter houder onder de Niche. Is dat iets dat je zelf hebt gemaakt? Ik moet nu mijn portafilter altijd vasthouden.bobbee schreef: ma 09 jan 2023, 16:01 https://youtu.be/_Wh7j3KaGNw
Is het zo goed te beoordelen voor jullie? Aliexpress ring die ik hier heb heeft geen randje.
Mij persoonlijk boeit het randje niet zo zoals die van de DiRossi.