De siliconen zuigerringen van Cafelat zijn nu te koop bij Van Pommeren.
Voor geïnteresseerden: https://www.vanpommeren.nl/Zuigerring-Silicone-Cafelat
Re: Profitec Pro 800 zuigerringen
2Bedankt.
Ik zit te twijfelen tussen deze en de nieuwe Londinium “no grease seals” - helaas zijn die er nog steeds niet in een onderhoudsset (ik moet denk ik de sleeve ook eens schoonmaken en van een nieuwe afdichting voorzien)
Ik zit te twijfelen tussen deze en de nieuwe Londinium “no grease seals” - helaas zijn die er nog steeds niet in een onderhoudsset (ik moet denk ik de sleeve ook eens schoonmaken en van een nieuwe afdichting voorzien)
3Komt simpelweg doordat de onderhoudsset vanuit Birmingham wordt verzonden terwijl de set van 3 no-grease ringen en doucheschermring vanuit NL dan wel NZ worden toegezonden.
Zou Reiss de no-grease seals via omweg eerst naar Birmingham sturen, waar die dan aan de onderhoudsset moeten worden toegevoegd, dan wordt dat door alle extra handelingen duurder én het zal bij tijd en wijle misgaan, dan is de set wel verzonden maar zaten de nieuwe ringen er niet bij en dan moet er weer een extra set worden verzonden etcetera. Ik zie dat niet snel gebeuren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Ik heb de sleeve O ringen besteld bij Bluestarcoffee.tohenk2 schreef: ma 09 jan 2023, 13:26 Bedankt.
5Dikke afrader die cafelat ringen. Ik kreeg bijna de zuiger er niet meer uit dankzij die dingen. Das dan mijn persoonlijke ervaring.
Die no grease seals werken gewoon goed en lekker zonder vet! Waarom nog cafelat ringen...
Die no grease seals werken gewoon goed en lekker zonder vet! Waarom nog cafelat ringen...
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
6Dat waren mijn bevindingen ook in de Londinium. Bovendien lekte hij water boven in de zuiger.bobbee schreef: ma 09 jan 2023, 21:01 Dikke afrader die cafelat ringen. Ik kreeg bijna de zuiger er niet meer uit dankzij die dingen. Das dan mijn persoonlijke ervaring.
Ze waren er bij mij vlug terug uit.
8Kan via Reiss (verzending vanuit NZ) of via mij
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
10ik heb je een pm met mijn mailadres gestuurd