Hoi Allen,
Ik ben Felix en enthousiast lezer van koffiepraat. In 2014 ben ik begonnen met espresso’s en cappuccino’s drinken met de Expobar Pulser. Vandaag is deze vervangen door een upgrate; de La Marzocco Linea Mini.
Omdat mijn enthousiasme door de jaren niet minder is geworden, er vaker vragen gesteld gaan worden (ben ik bang) en ik de beschikbare Expobar ook aan andere forumlezers onder de aandacht wil brengen vind ik het gepast mij voor te stellen.
Groet uit Amsterdam
Re: even voorstellen met een upgrade
4Netjes! Zowel de upgrade als je even voorstellen.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5mooie upgrade veel plezier er mee
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
6Very nice indeed! Een nieuwe of een gebruikte?
Koopt voor thuisgebruik nog iemand een Mini nu de Micra er is?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
7Thanks!ErikvW schreef: do 12 jan 2023, 09:02 Very nice indeed! Een nieuwe of een gebruikte?
Nieuw inderdaad, productiedatum december 2022. Scherp aangekocht, waardoor het prijsverschil veel kleiner is geworden. Ik vind de verhouding in vormgeving ook veel beter dan de mirca.
8Mooie upgrade! Veel plezier ermee.
@gilleko B. Klabaaf ken ik niet?
Sim Salabim herken ik o.a. aan een kinderboekje uit m’n jeugd. Toevallig recent teruggevonden bij de zolder opruiming.
@gilleko B. Klabaaf ken ik niet?
Sim Salabim herken ik o.a. aan een kinderboekje uit m’n jeugd. Toevallig recent teruggevonden bij de zolder opruiming.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.