Re: Aankoop Honne Hedone (is een Titan grinder nodig?)

22
Ik heb zelf een Honne; afgelopen juni gekocht. Grappig dat het apparaat nu ineens een zekere populariteit lijkt te krijgen. De eerste reacties op mijn aanschaf waren niet heel positief. Blijkbaar kan het feit dat een 'expert'zich er over uitlaat de meningen veranderen ..

Anyway, ik ben er tevreden mee. Hij maakt inderdaad wat lawaai, maar dat lijkt voor een groot deel te komen door het plastic opzetstuk dat meetrilt.
Superkop; Hedone Honne.

23
Ik snap jouw verbazing na die eerdere berichten. Ik blijf nog steeds bij mijn eerdere standpunt, het is niet mijn maler die honne om de redenen die ik al eerder heb geopperd.

Kwam nog wat foto's tegen van destijds waaronder deze. Ja de Honne is gaaf qua uiterlijk, dat neemt niemand hem af.

Ik vroeg mij af of de maler updates heeft gehad na die versie die ik had maar dat is niet zo.

Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

29
Sinds gisteravond weer terug in het land. De maler staat er mooi bij naast de LR. Ik zal binnenkort nog wat videos maken. Voor nu wat fotos. De bananenplant heeft het wat zwaar gehad ;). Ben erg blij met de maler tot nog toe. De maling is zeer consistent en vindt het geluid wel meevallen. Alleen de vingers van de klem vind ik iets ruim voor de porta.

Er zijn inderdaad aanpassing tov het 2018 (dat was Bobbee’s jaar geloof ik) model. alle aanpassingen kunnen ook op de oudere malers worden toegepast. Mochten er vragen zijn hoor ik het wel!
LR 2017, Fiorenzato F64 EVO, V60, Aeropress, La Pavoni Professional 1999 (maar toch millennium), 1Zpresso K Plus.

The deep black hole: Espresso
Bijlagen