Re: Distributie en puck prep
181Het lijkt me toch dat het verschil in distributietechniek hier het meeste smaakverschil heeft gegeven? Maar dat zullen we ook zien bij het volgende experiment dan
Je hebt helemaal gelijk zie ik nu. Alleen gedraaid met een OCD(adept). Hoewel ik wel vermoed hoe de opbouw van de straal van beide zich heeft opgebouwd, een filmpje met de flow vanuit de bottemless zouk wel leuk vinden.bobbee schreef:De 1 is met WDT en de ander helemaal niet, namelijk alleen met een leveler.
Heb ik voor de gein wel gemaakt maar met een andere boon. De molen stond nog niet goed afgesteld waardoor de doorloop veel te snel was. Ik zal even kijken of ik dat op YouTube kan zetten. De poging met leveler spoot m’n hele telefoon onder!gilleko B. schreef:Je hebt helemaal gelijk zie ik nu. Alleen gedraaid met een OCD(adept). Hoewel ik wel vermoed hoe de opbouw van de straal van beide zich heeft opgebouwd, een filmpje met de flow vanuit de bottemless zouk wel leuk vinden.bobbee schreef:De 1 is met WDT en de ander helemaal niet, namelijk alleen met een leveler.
️
OCD:gilleko B. schreef:Je hebt helemaal gelijk zie ik nu. Alleen gedraaid met een OCD(adept). Hoewel ik wel vermoed hoe de opbouw van de straal van beide zich heeft opgebouwd, een filmpje met de flow vanuit de bottemless zouk wel leuk vinden.bobbee schreef:De 1 is met WDT en de ander helemaal niet, namelijk alleen met een leveler.
️
Ging veel te hard. Ik wilde de molen gaan afstellen maar voor ik het wist zaten er andere bonen in en kon ik opnieuw beginnen. Daarna heb ik niet meer gefilmd. Bij de volgende gelegenheid komt het in orde en maak ik nieuwe filmpjes.fransg schreef:Die met WDT ziet er beter uit maar allebei lijken ze een stevige flow te hebben, niet kalmpjes opgebouwd. Heb je de flow / extractietijd gemeten?
fransg schreef:Die met WDT ziet er beter uit maar allebei lijken ze een stevige flow te hebben, niet kalmpjes opgebouwd. Heb je de flow / extractietijd gemeten?
omeCo schreef: Heb ik voor de gein wel gemaakt maar met een andere boon. De molen stond nog niet goed afgesteld waardoor de doorloop veel te snel was. Ik zal even kijken of ik dat op YouTube kan zetten. De poging met leveler spoot m’n hele telefoon onder!
Terug naar “Koffie technieken”