TK: ECM Technika V Profi PID

1
Hierbij mijn ECM machine te koop.

Prachtig apparaat en van hoge kwaliteit. Ik heb deze machine na veel onderzoek gekocht in Juni 2021. Inmiddels een Decent DE1 besteld die ik zeer binnenkort verwacht. Niet omdat ik echt klachten heb over de ECM maar omdat deze hobby verder uit de hand is gelopen en de DE1 daar meer bij aansluit. ECM dus het is echt een tank en de machine heeft mij nog nooit teleurgesteld. Ik denk dat er genoeg informatie beschikbaar is over deze machine maar vraag er gerust op los.

De machine heb ik (geloof ik) altijd goed verzorgd, zelf water gemaakt, om de dag backflush met water en ongeveer(afhankelijk van gebruik) 1x in de 2 weken met Cafiza. Ook om de 2 maanden de boiler volledig geleegd. Ik heb een aantal weken geleden onder garantie een nieuwe watertank gekregen omdat er een kleine scheur in zat. Ik heb nu geen problemen meer ondervonden. Komt verder met orginele factuur etc, aangekocht via Koffiewarenhuis.

Komt met een aantal accesoires:

- Siliconen gasket en IMS showerscreen ( incl. standaard items)
- Melkkan
- Thirdwave water mix
- Alle standaard baskets + VST 15g en 20g Basket.
- Groep borstel
- ECM doseerring en distributie tool
- Portafilter garage van Etsy

Ik wou hem eerst hier aanbieden voor ik naar Marktplaats ga. Ik ben morgen (12/03) en Maandag beschikbaar voor evt bezoek om de machine te zien in Den Haag Centrum.

Prijs: 1700,-

Cheers
Laatst gewijzigd door Swirlyespresso op ma 27 mar 2023, 13:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6