Re: Electrisch Tampen

23
bobbee schreef: wo 29 mar 2023, 16:25 Niet duur vindt je? Hmm, dan ligt het aan mij denk ik.
Afbeelding
de The Force Tamper kost een paarhonderd Euro, deze zijn ook niet spotgoedkoop:
Dan vind ik die BOSE een grappig ding.

Natuurlijk kun je met een tamper van een paar tientjes ook meer dan uitstekend uit de voeten maar het is net als met scheerkwasten, totaal onnodig maar wel begeerlijk als je ervan houdt en jezelf eens heerlijk in de watten wil leggen, of als vaderdag aanstaande is en de kinderen zich afvragen of er nou echt niks is waar ze papa mee kunnen verrassen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

25
fransg schreef:
bobbee schreef: wo 29 mar 2023, 16:25 Niet duur vindt je? Hmm, dan ligt het aan mij denk ik.
Afbeelding
de The Force Tamper kost een paarhonderd Euro, deze zijn ook niet spotgoedkoop:
Scherm­afbeelding 2023-03-29 om 17.00.24.png
Dan vind ik die BOSE een grappig ding.

Natuurlijk kun je met een tamper van een paar tientjes ook meer dan uitstekend uit de voeten maar het is net als met scheerkwasten, totaal onnodig maar wel begeerlijk als je ervan houdt en jezelf eens heerlijk in de watten wil leggen, of als vaderdag aanstaande is en de kinderen zich afvragen of er nou echt niks is waar ze papa mee kunnen verrassen.
Scherm­afbeelding 2023-03-29 om 17.05.43.png
Vind het wel duur. Wat de vergelijking of rede ook moge zijn. Leuk apparaat hoor, zeker! Maar duur.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

28
omeCo schreef: wo 29 mar 2023, 18:11 Geen 1 april tamper dit?
Gezien die prijzen zou je haast denken van wel. FransG heeft wel heel erg gelijk, begeerlijk spul maar totaal niet nodig. Ik heb ook een scheerkwast van dassenhaar maar cheapie gekocht via MP, verder tamp ik gewoon met het handje en bedenk me nu dat ik de reperatie van mijn ecm met die bespaarde kosten wel kan veroorloven :lol:
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

29
Hmm, met dat laatst genoemde ding lever je nog steeds zelf de druk, en 299,-$ (ex import heffing BTW en verzendkosten) zal snel naar de 400,- euri fietsen, ik wacht wel op een Puqpress of als de geest uit de fles springt zo een china ding.