Nee? Niet duur vindt je? Hmm, dan ligt het aan mij denk ik.

Nee? Niet duur vindt je? Hmm, dan ligt het aan mij denk ik.
de The Force Tamper kost een paarhonderd Euro, deze zijn ook niet spotgoedkoop:
Volle prijs had ik er niet voor over maar de pre-sale van 150 dollar durfde ik wel aan.bobbee schreef:Nee? Niet duur vindt je? Hmm, dan ligt het aan mij denk ik.
Vind het wel duur. Wat de vergelijking of rede ook moge zijn. Leuk apparaat hoor, zeker! Maar duur.fransg schreef:de The Force Tamper kost een paarhonderd Euro, deze zijn ook niet spotgoedkoop:
Dan vind ik die BOSE een grappig ding.
Natuurlijk kun je met een tamper van een paar tientjes ook meer dan uitstekend uit de voeten maar het is net als met scheerkwasten, totaal onnodig maar wel begeerlijk als je ervan houdt en jezelf eens heerlijk in de watten wil leggen, of als vaderdag aanstaande is en de kinderen zich afvragen of er nou echt niks is waar ze papa mee kunnen verrassen.
Gezien die prijzen zou je haast denken van wel. FransG heeft wel heel erg gelijk, begeerlijk spul maar totaal niet nodig. Ik heb ook een scheerkwast van dassenhaar maar cheapie gekocht via MP, verder tamp ik gewoon met het handje en bedenk me nu dat ik de reperatie van mijn ecm met die bespaarde kosten wel kan veroorloven