Ja mooi en een inspiratie! Kom niet echt verder dan dit momenteel
Re: Latte art fotos
1442Nou nou, niks mis mee!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1443Van vandaag ;
Van de week deze:
Van de week deze:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1444ik kwakte het er altijd gewoon in maar sinds gisteren probeer ik het ook
valt niet mee en (nog niet) de moeite genomen er een foto van te nemen, ik wil de lacherts niet op de hand hebben.
maar hoed u ik ben er mee bezig
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder
1445Leuk! Latte art hoeft natuurlijk helemaal niet maar is leuk extra dingetje om te doen.
1446Voor de smaak hoeft het niet uit te maken, als de melk goed is geschuimd is het goed.
️
️
1447op verzoek van mijn vriendin moet ik er voor vandaag mee stoppen ze zit tot aan de strot vol met koffiebobbee schreef: vr 31 mar 2023, 12:00 Leuk! Latte art hoeft natuurlijk helemaal niet maar is leuk extra dingetje om te doen.
morgen verder
1448Ben70 schreef:op verzoek van mijn vriendin moet ik er voor vandaag mee stoppen ze zit tot aan de strot vol met koffiebobbee schreef: vr 31 mar 2023, 12:00 Leuk! Latte art hoeft natuurlijk helemaal niet maar is leuk extra dingetje om te doen.
morgen verder
️
1449Gewoon mensen van de straat plukken. Hier. Opdrinken.Ben70 schreef:op verzoek van mijn vriendin moet ik er voor vandaag mee stoppen ze zit tot aan de strot vol met koffiebobbee schreef: vr 31 mar 2023, 12:00 Leuk! Latte art hoeft natuurlijk helemaal niet maar is leuk extra dingetje om te doen.
morgen verder
1450Nee dan gaat mijn goede naam er aanomeCo schreef: vr 31 mar 2023, 13:41Gewoon mensen van de straat plukken. Hier. Opdrinken.Ben70 schreef:op verzoek van mijn vriendin moet ik er voor vandaag mee stoppen ze zit tot aan de strot vol met koffiebobbee schreef: vr 31 mar 2023, 12:00 Leuk! Latte art hoeft natuurlijk helemaal niet maar is leuk extra dingetje om te doen.
morgen verder