Na aanmelden is je account inactief. Een moderator geeft er nog een klap op, voordat het account definitief operationeel is. Van deze laatste actie krijg je geen bericht! Wordt overigens wel beloofd in de aanmeldingsbevestiging...
Ik heb heel braaf weeeeken zitten wachten op die mail!
Dat is de eerste en enige ervaring tot dusver op dit forum
Met een vriendelijke groet naar al die nieuwe gezichten hier!
Michiel
Re: Verbeterpunten?
22Hoi Michiel, welkom op het forum. Dat van die weken wachten moet een foutje zijn geweest, maar je bent er!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
23Precies! Daar gaat het om.
ff voor de duidelijkheid he, het zou best kunnen dat m'n account al eerder actief was hoor. Ik was met name erg geduldig aan het wachten op de mail
Ik zal me een dezer dagen ook maar eens officieel voorstellen
ff voor de duidelijkheid he, het zou best kunnen dat m'n account al eerder actief was hoor. Ik was met name erg geduldig aan het wachten op de mail
Ik zal me een dezer dagen ook maar eens officieel voorstellen
Net nieuw hier .. Doe nog maar efkes voorzichtig met me
24Het probleem met fora zoals deze is dat er veel (lees: errug veel) spam aanmeldingen binnenkomen. Als we die tussenstap er niet tussen zouden zetten, dan zitten we eind volgende week op 2000 leden en hebben we een uitgebreide lijst met vreemde gebruikersnamen en vreemde (Russische) url's...
Dit heeft als gevolg dat wij iedere aanmelding in onze mailbox krijgen, deze moeten bekijken en handmatig moeten valideren. Bij "normale" gebruikersnamen is dat meestal geen probleem, exotische gebruikersnamen worden nog wel eens over het hoofd gezien en voor de hand liggende spam-aanmeldingen worden verwijderd.
Voor nieuwe aanmelders: Wij valideren dagelijks en meestal binnen een paar uur dus mocht je na een paar dagen nog geen toegang hebben, neem dan even contact met ons op!
Dit heeft als gevolg dat wij iedere aanmelding in onze mailbox krijgen, deze moeten bekijken en handmatig moeten valideren. Bij "normale" gebruikersnamen is dat meestal geen probleem, exotische gebruikersnamen worden nog wel eens over het hoofd gezien en voor de hand liggende spam-aanmeldingen worden verwijderd.
Voor nieuwe aanmelders: Wij valideren dagelijks en meestal binnen een paar uur dus mocht je na een paar dagen nog geen toegang hebben, neem dan even contact met ons op!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
25Ah, die spam! 90% van al het internetverkeer, toch? Ik neem aan dat je deze melding dan ook wel bij de aanmelding zet Martijn? Wat heb je dan een rare baan eigenlijk: spam verwijderen...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
26Staat ook op mijn kaartje "Senior spam verwijderaar".Spironski schreef:Ah, die spam! 90% van al het internetverkeer, toch? Ik neem aan dat je deze melding dan ook wel bij de aanmelding zet Martijn? Wat heb je dan een rare baan eigenlijk: spam verwijderen...
Ik heb de melding aan de mail toegevoegd, voor de zekerheid. Na activering van een account wordt er overigens wel gewoon een mail gestuurd naar die account. Dat soort mailtjes worden op hun beurt dan wel weer eens opgepikt door over-enthousiaste spamfilters
27 ... en zo blijven we bezig!
Re: Verbeterpunten?-favicon
28Hallo,
kan het zijn dat het forum geen favicon heeft? Dan zou het mooi zijn om er eentje te maken (het logo leent zich daar uitstekend voor lijkt me), dat werkt leuker op mijn (chrome) bladwijzerbalk.
Groeten
Kuifje
kan het zijn dat het forum geen favicon heeft? Dan zou het mooi zijn om er eentje te maken (het logo leent zich daar uitstekend voor lijkt me), dat werkt leuker op mijn (chrome) bladwijzerbalk.
Groeten
Kuifje
Nemox lux, FF1 (messing boiler)
30Speciaal voor jou!kuifje schreef:heeeee wat zie ik, een favicon!