TKA Eureka Atom Speciality 75

1
Beste forumleden, door de komst van een maker van een zeer gewaardeerd forumlid mag mijn Atom de deur uit. Hij is in goede staat en bovendien destijds ook gekocht van een ander gewaardeerd forumlid. Gelieve op te halen in Alkmaar.
Vraagprijs: €600

Laatst gewijzigd door Madencio op wo 05 apr 2023, 07:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

Re: TKA Eureka Atom Speciality 75

4
Oef doet toch pijn om deze langs te zien komen! Heel mooie maler, de nieuwe eigenaar zal er blij mee zijn
Rocket R58 Cinquantotto - Timemore 64s - Commandante C40

5
mr Blanc schreef:Je bent nog erger dan een vrouw voor haar kleding kast ;) Welke maler heb je nu?
Hahaha echt zo he, het is erg veranderlijk bij mij. Heb de XL van Frans over mogen nemen :)

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos

7
Van een XL naar een Lagom naar een Eureka SD naar een atom 75, terug naar een XL...
Upgraden snap ik wel maar deze weg is best apart. Enfin, ieder zijn ding!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

TKA Eureka Atom Speciality 75

9
bobbee schreef:Van een XL naar een Lagom naar een Eureka SD naar een atom 75, terug naar een XL...
Upgraden snap ik wel maar deze weg is best apart. Enfin, ieder zijn ding!
Upgraden is niet het enige pad. Side- en downgraden zijn paden die slechts weinigen bewandelen maar het zijn ook paden. Zolang je maar in beweging blijft tot het goed voelt.

Even een zen momentje
Afbeelding