Re: Timemore Sculptor 064 en 078

162
Ik heb er ook wel vertrouwen in en je moet niet vergeten dat er duizende vragen gesteld worden waar in 50% al lang een antwoord voor is. Tevens moet jeje afvragen of je liever hebt dat ze tijd steken in alle vragen beantwoorden of ontwikkeling.

"UPDATE" ik zie dat ze weer wat vragen beantwoorden hebben, onder andere dat de 078s black ook een translucent hopper heeft en dat ze de currency questions in de FAQ opnemen

Over de fluctuatie van de exchangerate zou ik me niet zo druk maken...afeglopen maanden alleen maar omlaag gegaan (in het voordeel van ons)
Laatst gewijzigd door mr Blanc op do 06 apr 2023, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

165
mr Blanc schreef:Iemand btw iets over grindspeed gelezen? Ik kan het nergens vinden. Maar je zou toch verwachten dat je met de 78mm schijven aardig snel moet kunnen malen.
Ik denk dat het in de buurt zal komen van wat mijn Olympus presteert. Die draait 1400 toeren per minuut en heeft 74 mm schijven. De Sculptor kan ook 1400 tpm en heeft 78 mm schijven.

Bij medium gebrande bonen doet de Olympus 18 gram in 4 a 4,5 sec. Lekker vlot dus.

167
omeCo schreef: do 06 apr 2023, 12:05
mr Blanc schreef:Iemand btw iets over grindspeed gelezen? Ik kan het nergens vinden. Maar je zou toch verwachten dat je met de 78mm schijven aardig snel moet kunnen malen.
Ik denk dat het in de buurt zal komen van wat mijn Olympus presteert. Die draait 1400 toeren per minuut en heeft 74 mm schijven. De Sculptor kan ook 1400 tpm en heeft 78 mm schijven.

Bij medium gebrande bonen doet de Olympus 18 gram in 4 a 4,5 sec. Lekker vlot dus.
Thanks ja dat zocht ik idd
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart