Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

943
gilleko B. schreef:Dank voor de tip, inderdaad, daar heb ik naast koffie, ook een alternatief onderkantje gekocht voor mijn acaia!

Afbeelding
Ja dat weet ik. Ik wacht nog steeds op jouw oude onderkant, er ligt een reep chocola klaar voor de postbode die hem brengt maar tot die tijd blijft die liggen.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

946
fransg schreef:
bobbee schreef: za 08 apr 2023, 12:20 Dit al mijn 6e accu....
Afbeelding
Afbeelding
Vreemd, ik heb nog nooit geen accu hoeven wisselen in een van de acaia's
Was een reactie op Manduca die de draad stak met mijn accu wissel.

(ik heb eenmalig de accu vervangen maar mijn Lunar is veelvuldig gebruikt door vorige eigenaar. Werkt perfect maar heeft kleine beschadiging. De oude accu deed het ook goed maar ik merkte dat ik vaak moest opladen. Nu niet meer.)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

947
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Dank voor de tip, inderdaad, daar heb ik naast koffie, ook een alternatief onderkantje gekocht voor mijn acaia!

Afbeelding
Ja dat weet ik. Ik wacht nog steeds op jouw oude onderkant, er ligt een reep chocola klaar voor de postbode die hem brengt maar tot die tijd blijft die liggen.
Afbeelding
Ja echt klote, gereedschap, schroefjes, alles zat erbij. Baal er echt van
Afbeelding

Afbeelding

949
manduca schreef: za 08 apr 2023, 12:04 Die rechter stekker (van de niche?) ziet er niet goed uit……

@bobbee je kan ze opladen he!
Afbeelding
Klopt, is een oud 'ff maken' klus van mijn (rip) pa, veilig genoeg (heb hem nagekeken) maar errr onelegant.
Tja het enige dat ik nig can de brompot heb.
En ja, de Acaia is weer keurig opgeladen, de mini weegschaal bevalt alleen erg goed.