Re: Timemore Sculptor 064 en 078

371

B003 schreef: Dus Kickstarter hanteert andere regels in Amerika dan in Europa?
En als dat zo is hadden ze meteen moeten melden dat het voor Nederland niet kon.
Ik begrijp alleen niet nog waarom die accessoires wel in Duitsland meebesteld kunnen worden. Is ook Europa.
En of we überhaupt de maler krijgen horen we de 15e pas, als het geld al afgeschreven is.
Ik heb er geen begrip voor.
Nee, die gewone 78 is nooit uitgebracht in Amerika, wel in Europa. Ik ga gokken dat die add-ons niet in Duitsland zijn gelanceerd, maar mss is er een andere reden.
Wat wel duidelijk is dat deze platformen niet zo ideaal zijn voor gevestigde bedrijven. Ik herinner me al de poespas met de Weber Key die ook heel veel mensen zo tegen de haren ingestreken heeft dat velen geannuleerd hebben of geen on gedeputeerde waren. Ik heb er me niets van aangetrokken en ben blij met mijn maler en workflow en ik denk niet meer aan het wachten en de commotie. Maar dat moet ieder voor zich uitmakem

373
Dat vd gewone 78 die je kan bestellen is via een omweg van hen die eigenlijk niet spoort met de regels op Kickstarter
"Through Kickstarter you would need to go for the 78s and then enter in the pledge survey after the campaign ends that you want a 78 instead. This is confirmed over a dozen times in the comments already. You will not be able to choose a 78 directly because of Kickstarter's T&Cs."

374
RexManning schreef:Twijfelen, dat kan ik ook! Ik trek mij terug. Heb net een review gelezen. De stock burrs zouden maar zozo zijn voor espresso, het klikkertje toch niet zo handig en de espresso range op de draaiknop heel erg klein (tussen 0.6 en 1.6):
IMG_3720.jpeg
Ik blijf aan de Niche tot er iets langs komt waar ik niet over twijfel.
Bron/linkje svp?

377
omeCo schreef: do 11 mei 2023, 20:13
RexManning schreef:Twijfelen, dat kan ik ook! Ik trek mij terug. Heb net een review gelezen. De stock burrs zouden maar zozo zijn voor espresso, het klikkertje toch niet zo handig en de espresso range op de draaiknop heel erg klein (tussen 0.6 en 1.6):

IMG_3720.jpeg

Bron/linkje svp?
https://www.instagram.com/p/CsGa5JJsMXb ... IwNjQ2YQ==
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|

379
RexManning schreef:
omeCo schreef: do 11 mei 2023, 20:13

IMG_3720.jpeg

Bron/linkje svp?
https://www.instagram.com/p/CsGa5JJsMXb ... IwNjQ2YQ==
Het is een soort sneekpeek van de review die nog niet komen. Hij is niet erg positief, ben ik met je eens. Maar wat betreft de ‘range’ ligt het echt een beetje anders. Er is sprake van een ‘decent range’ en de schrijver zat meestal op het stukje tussen 0,6 en 1,6. Dus ter illustratie; mijn eureka draaiknop gaat van 0 tot weet ik veel maar ik zit voornamelijk op het stukje tussen 3,5 en 4,5. Valt dus wel mee.