Re: 4

11
cremalover schreef: wo 17 mei 2023, 17:13 Hij blijft.Lekkere koffie. :mrgreen:
gelukkig weet je het bij jou nooit. of gaat binnenkort kort de Big Toy im Verkauf?
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

14
Goed! Je had er ooit al een dacht ik maar deze gaat dus blijven!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

16
fransg schreef: wo 17 mei 2023, 18:27
Goed! Je had er ooit al een dacht ik maar deze gaat dus blijven!
"ooit al een" is een mooi understatement :D
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

17
Dit is de eerste waarbij ik niet de zuiger kan monteren zonder geleidebus.Lijkt alsof de veer een grotere voorspanning heeft.Op naar de Gamma. ze Onderste seal met produktiefout.Stond verder zo droog als een beek in de zomer.

20
Na 10 jaar met de LSM groep( naar mijn mening de makkelijkst te onderhouden veergroep) was ik vergeten wat een ontieglijk klotegroepje dit is.Gelukkig was mijn tuindeur op slot anders was ie bij mijn gsm's in de vijver terecht gekomen.
Uiteindelijk weer de kleppentang van mijn harley moeten gebruiken.
Geweldig idee.Tip kwam ik op home-barista tegen.Geopperd door een zekere Espressotime.Heb hem nog een pm willen sturen om hem te bedanken.Lukte niet.Bleek ik zelf te zijn. :mrgreen: