gelukkig weet je het bij jou nooit. of gaat binnenkort kort de Big Toy im Verkauf?
Re: 4
16"ooit al een" is een mooi understatementfransg schreef: wo 17 mei 2023, 18:27Goed! Je had er ooit al een dacht ik maar deze gaat dus blijven!

Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Re: 4
20Na 10 jaar met de LSM groep( naar mijn mening de makkelijkst te onderhouden veergroep) was ik vergeten wat een ontieglijk klotegroepje dit is.Gelukkig was mijn tuindeur op slot anders was ie bij mijn gsm's in de vijver terecht gekomen.
Uiteindelijk weer de kleppentang van mijn harley moeten gebruiken.
Geweldig idee.Tip kwam ik op home-barista tegen.Geopperd door een zekere Espressotime.Heb hem nog een pm willen sturen om hem te bedanken.Lukte niet.Bleek ik zelf te zijn.
Uiteindelijk weer de kleppentang van mijn harley moeten gebruiken.
Geweldig idee.Tip kwam ik op home-barista tegen.Geopperd door een zekere Espressotime.Heb hem nog een pm willen sturen om hem te bedanken.Lukte niet.Bleek ik zelf te zijn.