Heb je ook detailfotos van de groep?
En het binnenwerk?
Ziet er gelikt uit.Groep volledig in huis ontworpen?
Re: De LONDINIUMs afdeling
582Ik heb al wat foto's gemaakt kortgeleden, straks even opzoeken.
groep inderdaad geheel eigen ontwerp voor Londinium gedaan bij Fracino, model, testen, mal, gieterij, verchromen etc
groep inderdaad geheel eigen ontwerp voor Londinium gedaan bij Fracino, model, testen, mal, gieterij, verchromen etc
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
583Groep lijkt een beetje op een oude scheepsklok.
Londinium Bell had ookeen passende naam geweest.
Londinium Bell had ookeen passende naam geweest.
584LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
585@ErikW
Volgens mij doet @fransg je toch een prachtig aanbod door je uit te nodigen te komen kijken naar de machine? Als je serieus overweegt hem aan te schaffen kan de afstand toch niet echt een bezwaar zijn?
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Frans je allerhartelijkst zal ontvangen en niets hem te gek is om je de machine te laten ervaren
Volgens mij doet @fransg je toch een prachtig aanbod door je uit te nodigen te komen kijken naar de machine? Als je serieus overweegt hem aan te schaffen kan de afstand toch niet echt een bezwaar zijn?
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Frans je allerhartelijkst zal ontvangen en niets hem te gek is om je de machine te laten ervaren

Londinium LR24 - Kopi Deva (SSP 64mm red speed schijven)
586Leuk je nu ook eens gezien te hebbenfransg schreef:

Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Re: De LOfNDINIUMs afdeling
588Mooi en snel schuim en goede latte art.Maar je zet het allemaal neer alsof je denkt "Cappu? Moet dat ? Ok dan.Zo hebben we dat ook weer gehad.Klaar ."

Drink je zelf veel melkdranken Frans?
589Ik vind de machine erg mooi.De slankere hoge look.
Mooiste Londinium tot nu toe.
De paneelnaden vind ik erg mooi. Anders heb je weer zon vlakke plaat rvs waar je tegen aan kijkt.Nice.
Mooiste Londinium tot nu toe.
De paneelnaden vind ik erg mooi. Anders heb je weer zon vlakke plaat rvs waar je tegen aan kijkt.Nice.
Laatst gewijzigd door cremalover op vr 26 mei 2023, 08:56, 2 keer totaal gewijzigd.
590leuk dat hij er dan eindelijk is!
dank voor de filmpjes en eerste indrukken Frans.
kom graag keertje langs
dank voor de filmpjes en eerste indrukken Frans.
kom graag keertje langs

Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs