Re: De LONDINIUMs afdeling

605
EricH schreef:@ErikW
Volgens mij doet @fransg je toch een prachtig aanbod door je uit te nodigen te komen kijken naar de machine? Als je serieus overweegt hem aan te schaffen kan de afstand toch niet echt een bezwaar zijn?
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Frans je allerhartelijkst zal ontvangen en niets hem te gek is om je de machine te laten ervaren
Afbeelding
Ik zou om die machine live te zien gerust vanuit Gent naar Amsterdam willen rijden en terwijl wat koffie ophalen bij het hoofdkwartier. Leuke uitstap

Re: De LONDINIUMs afdeling

606
Het is een geweldige apparaatje! Zo klein en presteert als Goliath. De espresso is perfect zonder heel veel moeite. Geen overbodige electronica die de geest kan geven en de stoomkracht is net zo krachtig als mijn grote Londinium.
Door de kleine footprint past hij makkelijk in iedere keuken, je moet er alleen geen keukenkastjes boven hebben hangen.
Ik zou hem er zo bij willen hebben en misschien zelfs ter vervanging van de grote Londinium.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: De LONDINIUMs afdeling

607
bobbee schreef: vr 26 mei 2023, 14:42 Het is een geweldige apparaatje! Zo klein en presteert als Goliath. De espresso is perfect zonder heel veel moeite. Geen overbodige electronica die de geest kan geven en de stoomkracht is net zo krachtig als mijn grote Londinium.
Door de kleine footprint past hij makkelijk in iedere keuken, je moet er alleen geen keukenkastjes boven hebben hangen.
Ik zou hem er zo bij willen hebben en misschien zelfs ter vervanging van de grote Londinium.
Steel er af draaien.Past hij onder elk kastje.