reset domobar

1
Mijn water boiler wil niet meer opwarmen van mijn Vibiemme domobar Super PID.
Nu vond ik op het net dat er een reset mogelijkheid moet zijn, maar ik kan deze niet vinden in het toestel.
Weet iemand waar de knop zit?

Re: reset domobar

4
Staat er niets over in de gebruiksaanwijzing? Zal inderdaad zo'n rood knopje zijn...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

5
Meestal gaat zo'n resetbare veiligheidsthermostaat er niet zomaar uit: er is een reden voor...Drooggekookt? Oververhit? Je kan 'm dus wel resetten, maar je loopt het gevaar op extra schade. Dus wellicht even de importeur bellen...
* Alles van JURA, Rocket, Quick Mill & Bravilor *

6
hey,

kijk eens naar blz 37 van het volgende document:

http://www.espressocare.com/PDF-Files/V ... Manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

LET OP!! Netstekker er uit voordat je dit uitprobeert! Kijk meteen even of je kalkspoortjes ziet lopen, dat kan duiden op waterlekkage vanaf de bovenzijde. Klikt ie na het aanzetten meteen weer eruit, dan moet je waarschijnlijk je element even door (laten) meten. Daar heb je eigenlijk een hoogspanningstester voor nodig.

Succes