Beste allemaal,
Zojuist een nieuwe zilveren 22.110SB gekocht. Mijn oude zwarte 20.110B gaat weg.
Wat mij opviel bij de nieuwe watertankvan 1.8L, is dat de zwarte magneet vlotter met dat plastic dekseltje erbovenop in het aparte compartiment los onderin de bak lagen.... heb het zelf weer ij het compartiment geplaatst, maar het dekseltje zit vrij los. Een keer op de kop houden en de vlotter + dekseltje kiepen er beiden weer uit.
Mijn vraag is dus ook, hoort dit vrij los te zitten of is mijne defect, dus dikke pech? Van mijn oude 20.110B zit ie muurvast dat dekseltje maar dat kan ook door de kalk gekomen zijn en ouderdom.
Ken verder ook niemand waar ik het na kan vragen.
Ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Re: DeLonghi Magnifica S 22.110SB Waterreservoir
2Ik heb dezelfde machine en bij mij zit dit dekseltje gewoon vast.
3Bedankt voor je bericht. Heb ook met DeLonghi contact opgenomen en zij bevestigen ook dat dit niet normaal is. Nu alleen even kijken of ik de hele machine retour doe waar ik hem gekocht heb, of alleen nieuw waterfilter laat toesturen door DeLonghi.
4Nog even een andere vraag trouwens, klopt het dat jij ook geen hoofdschakelaar meer hebt zitten aam de achterzijde bij dit model? Mijn oude zwarte 20.110B had dit namelijk nog wel. Niet heel belangrijk op zich maar wel benieuwd of dit gewoon kleine aanpassingen zijn.cashje schreef: ma 05 jun 2023, 06:04 Ik heb dezelfde machine en bij mij zit dit dekseltje gewoon vast.
5Dat klopt .
De aan/uit schakelaar is inderdaad weg gelaten.
Waarom .... geen idee , ik vond het wel handig.
De aan/uit schakelaar is inderdaad weg gelaten.
Waarom .... geen idee , ik vond het wel handig.
6Ja ik dus ook. Maar niks aan te doen. Soms vraag ik mij ook af waarom ze dit soort "verbeteringen" doorvoeren. Geld en grondstof besparing? Scheelt weer een schakelaar...
7Nieuw waterreservoir ontvangen en zilveren handvat omgewisseld. Mijn eerste espresso bakjes al gezet met heerlijke bonen.
Voor 1e gebruik moest ik reservoir ook max vullen en via stoompijpje water laten lopen. Ook daarna meteen nieuw waterfilter geïnstalleerd.
Uiteraard kwam er schoon helder water uit de beide koffie uitlopen bij 1e keer aanzetten zonder nog bonen te hebben gebruikt voor espresso zetten.
Is het trouwens normaal dat hierna bij de 1e keer bonen te hebben gebruikt, er na spoelen bij uitzetten of via de ontkalkingsknop er iets bonen resten in het water zitten? Via stoompijpje is het praktisch helder, zag misschien paar puntjes gemalen bonen resten. Even benieuwd of dit gewoon ok is?
Voor 1e gebruik moest ik reservoir ook max vullen en via stoompijpje water laten lopen. Ook daarna meteen nieuw waterfilter geïnstalleerd.
Uiteraard kwam er schoon helder water uit de beide koffie uitlopen bij 1e keer aanzetten zonder nog bonen te hebben gebruikt voor espresso zetten.
Is het trouwens normaal dat hierna bij de 1e keer bonen te hebben gebruikt, er na spoelen bij uitzetten of via de ontkalkingsknop er iets bonen resten in het water zitten? Via stoompijpje is het praktisch helder, zag misschien paar puntjes gemalen bonen resten. Even benieuwd of dit gewoon ok is?
Re: DeLonghi Magnifica S 22.110SB Water in Drapbakje
8Hoi allen, ik ben nieuw hier,
Mijn Magnifica Ecam22.110Sb doet raar.. Als ik koffie knopje indrukt komt er geen koffie uit maar het water gaat wel naar afvalbakje.
Er gaat ook wat water naar het lekbakje. Wat kan ik daar aan doen. Heb het zuigergedeelte helemaal schoongemaakt en ingevet, voor rest weet ik het niet.
HELP!!
Ik hoor jullie graag
Mijn Magnifica Ecam22.110Sb doet raar.. Als ik koffie knopje indrukt komt er geen koffie uit maar het water gaat wel naar afvalbakje.
Er gaat ook wat water naar het lekbakje. Wat kan ik daar aan doen. Heb het zuigergedeelte helemaal schoongemaakt en ingevet, voor rest weet ik het niet.
HELP!!
Ik hoor jullie graag
9Verder nog even een vraag/opmerking;
Is het ook normaal dat er per dag in het lekbakje een redelijk laagje water staat vanuit de condenskamer? Ik zet altijd een kop onder de koffie uitlopen bij het aan en uitzetten dus alles wat in de lekbak zit, komt louter van het condenswater. Ik ben zeer zuinig op mijn spullen dus ook op dit apparaat, en maak alles iedere dag na paar kopjes koffie schoon.
Is normaal?
Is het ook normaal dat er per dag in het lekbakje een redelijk laagje water staat vanuit de condenskamer? Ik zet altijd een kop onder de koffie uitlopen bij het aan en uitzetten dus alles wat in de lekbak zit, komt louter van het condenswater. Ik ben zeer zuinig op mijn spullen dus ook op dit apparaat, en maak alles iedere dag na paar kopjes koffie schoon.
Is normaal?
Re: DeLonghi Magnifica S 22.110SB Water in Drapbakje
10Dat heb ik ook al eens gehad .Ben Delonghi schreef: di 20 jun 2023, 19:10 Hoi allen, ik ben nieuw hier,
HELP!!
Ik hoor jullie graag
Na het vervangen van de drukgroep was het opgelost.