Of dit: een cold brew met koude klontjes.gilleko B. schreef:Vreemdsoortig drankje met koffie. Koud drinken is een must bij warm weer, beetje bier, grapefruit zuren en koffie.
️
Re: Wat drink je nu?
3982Ik houd het bij Pure koffie.
Jammer dit soort topics
Jammer dit soort topics
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
3983De eerste keer niet, maar gister met de koperen ploert volop op mijn zwetende kale knijter was het best verfrissend aangenaam.Frup schreef:En …, vond je het lekker?gilleko B. schreef: di 06 jun 2023, 17:52 Vreemdsoortig drankje met koffie. Koud drinken is een must bij warm weer, beetje bier, grapefruit zuren en koffie.
️
️
3984Ja voor dit soort koffie's tijdens warm weer, erg lekker.omeCo schreef:Of dit: een cold brew met koude klontjes.gilleko B. schreef:Vreemdsoortig drankje met koffie. Koud drinken is een must bij warm weer, beetje bier, grapefruit zuren en koffie.
️
️
3985Ik kijk hier met argusogen naarTekork schreef:1 keer krapte voor het weekend en krijg je dit. Zal ik toch uit nood mijn Silly reserve blik moeten opentrekken… arghh
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”
3986Ik duim voor je!Tekork schreef:Ik kijk hier met argusogen naarTekork schreef:1 keer krapte voor het weekend en krijg je dit. Zal ik toch uit nood mijn Silly reserve blik moeten opentrekken… arghh
3987De mijne was vorige week ook behoorlijk vertraagd. Gelukkig had ik wat speling nog
Hopelijk heb jij ze inmiddels ook binnen?
Coffee, sleep, Coffee, repeat
3988Nee, helaas nog niet ontvangen. Tracking link maakt het ook niet erg duidelijker. Denk dat een PostNL medewerker erg gelukkig is met het pakje….Warheart schreef:De mijne was vorige week ook behoorlijk vertraagd. Gelukkig had ik wat speling nog
3989Nee het stomme is dat PostNL niet met first in-first out werkt, er zijn een paar duizend pakketjes dinsdag, woensdag en donderdag niet verwerkt. Die moeten vervolgens achteraan aansluiten tot er ruimte is om ze opnieuw vanaf het begin in het systeem te brengen en dat klopt gewoon van geen kant.
3990Ja kunnen jullie niks aan doen, we wachten rustig af. Kunnen de boontjes nog rustig ontgassen en de maalmessen ontlopenPti schreef:Nee het stomme is dat PostNL niet met first in-first out werkt, er zijn een paar duizend pakketjes dinsdag, woensdag en donderdag niet verwerkt. Die moeten vervolgens achteraan aansluiten tot er ruimte is om ze opnieuw vanaf het begin in het systeem te brengen en dat klopt gewoon van geen kant.