Re: De LONDINIUMs afdeling

635
SpargelTarzan schreef: zo 11 jun 2023, 08:16 De pucks fungeren als tamper station?
Ja, ze komen eigenlijk altijd van pas, ook als ik het kopje iets hoger wil zetten, of als ik het melkkannetje iets hoger onder de stoomspuit wil plaatsen, toepassingen te over. Ik heb ook een verwarmde waterbak waar planten op die pucks staan zodat ze geen natte voeten krijgen terwijl ze wel in vochtige omgeving staan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: De LONDINIUMs afdeling

637
cremalover schreef: zo 11 jun 2023, 11:34 Handig? Hoe kom je er op zou je haast denken.Vroeger aan ijshockey gedaan?
Nee nooit gedaan, vroeger wel hockeyschaatsen gehad maar alleen om rondjes te schaatsen tijdens alle lange strenge winters van destijds toen de regering nog geen subsidie op de kolenstook gaf als het eens duur uitpakte.

Ook als ik een apparaat wat hoger wil zetten plaats ik hockeypucks onder de 4 voeten ervan.

De toepassingen zijn eindeloos en elk huishouden zou er een pak van op voorraad moeten hebben.
cremalover schreef: zo 11 jun 2023, 11:34 Is dat Londinium embleem in het rvs gestansd?
Bij de LR24 is het erin gelaserd volgens mij, bij de Vectis is het er inderdaad als het ware ingedouwd, 'pressed'
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino