Jan kwam langs met zijn 3D print. Dat liep eerst wat stroef maar ging al beter nadat we met een borsteltje Loxeal#4 vet erin hadden gesmeerd.
De naalden moesten er nog in maar de gaatjes ervoor waren te klein of zaten verstopt. Met wat prikkers en een dunne priem hebben we die wat open gekregen. Het 'handvat' van de naalden paste er niet helemaal in maar die knipte ik deels af.
Steeds leken we een naald nog te moeten doen tot bleek dat diverse naalden er aan de onderkant al uit waren gevallen. Iets was dus nog niet helemaal perfect vermoeden wij.
Met wat zoekwerk vonden we alle naalden op een na op het tapijt rondom waar we eraan hadden gewerkt.
Die ene zoekgeraakte naald vond ik een beetje onrustbarend want hoewel zulke naalden een weldadige en geneeskrachtige werking hebben als je erop stapt zou het kunnen zijn dat mijn vriendin daar 's ochtends de humor niet van inziet.
Ik liet de kleine Roomba iRobot stofzuiger zijn rondjes maken en ja hoor, de ontbrekende naald zat later tussen de dot stof die eruit kwam.
Hoewel het dus allemaal doodsimpel lijkt, is het geen sinecure om zo'n planetoïde distributie instrument te vervaardigen.
Re: Umikot Planetary Distribution Tool
41LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino