Re: Umikot Planetary Distribution Tool
51LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Ja, het is hier in korte tijd een onmisbaar gereedschap geworden om bij de hand te houden in de omgeving van de koffie-apparatuur.
Drupje secondelijm?fransg schreef:
Ik ga er verder niet aan knoeien. Zoals het nu erbij staat doet het ding iets heel goed, dwz draaien. Verder experimenteren kan ook tot ongelukken met rondslingerende flinterdunne naalden leiden. Liever niet!
Heb je de naalden aan de dikke kant/handvat een beetje verbogen (zo’n 5 mm van boven)? Dan zitten ze er bij mij op klemkracht prima in! Moet je ook al wat beter je best doen om ze er in te krijgen.fransg schreef: do 15 jun 2023, 14:15Ja, het is hier in korte tijd een onmisbaar gereedschap geworden om bij de hand te houden in de omgeving van de koffie-apparatuur.
Dat de naalden er niet in zitten maakt dat er in feite ook niets meer mis mee kan gaan.
Toen er nog zeer moeilijk zichtbare naalden schuin uit het tapijt staken vond ik het toch minder prettig om frank en vrij op blote voeten door het huis te stappen.
De dikke kant paste er sowieso niet in dus die knipten we eraf, alleen dan gleden ze er aan de ene kant in en aan de andere kant eruithillyhill schreef: zo 02 jul 2023, 20:14Heb je de naalden aan de dikke kant/handvat een beetje verbogen (zo’n 5 mm van boven)? Dan zitten ze er bij mij op klemkracht prima in! Moet je ook al wat beter je best doen om ze er in te krijgen.fransg schreef: do 15 jun 2023, 14:15Ja, het is hier in korte tijd een onmisbaar gereedschap geworden om bij de hand te houden in de omgeving van de koffie-apparatuur.
Dat de naalden er niet in zitten maakt dat er in feite ook niets meer mis mee kan gaan.
Toen er nog zeer moeilijk zichtbare naalden schuin uit het tapijt staken vond ik het toch minder prettig om frank en vrij op blote voeten door het huis te stappen.
Terug naar “Te koop aangeboden”