Ah! Gevonden. Ik heb inmiddels een bericht naar hem gestuurd.gilleko B. schreef:In deze thread was er een Maurice die het nano mandje ook eens wilde proberen, is er toch niemand, voeg hem dan toe aan je verzameling.omeCo schreef:Ik zie geen andere gegadigde. Wellicht heb je een pb van iemand ontvangen?gilleko B. schreef:Het lijkt mij leuk als het, zoals Frans het omschreef, een reismandje wordt. Er was er volgens nog 1 die aangaf het nanoding te willen uitproberen.
️
️
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1183Het lijkt mij leuk als het, zoals Frans het omschreef, een reismandje wordt. Er was er volgens nog 1 die aangaf het nanoding te willen uitproberen.
Reismandje zo lek als een zeef!
1184Leuk idee, zo’n lek reismandje. Gelukkig maar, ander had je er een blinden geleidestok erbij nodig.
Ik wil het ook wel eens proberen. Count me in
Ik wil het ook wel eens proberen. Count me in
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
1185Eigenlijk verdient het reismandje inmiddels wel een eigen topic, me dunkt.
Als je een hele fruitige Afrikaanse koffie erin doet, spreken we dan van een fruitmand?
Als je een hele fruitige Afrikaanse koffie erin doet, spreken we dan van een fruitmand?
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
1187Ik heb zowel op de Astoria Fiore zulks gemonteerd als douchezeef alswel het Nanotech bakje goed voor 23 gram mooi licht gebrande Malabar, prima doorloop, heb ook die bakkies en zeefies op de Vibiemme Pistone zitten en heb er prima extracties mee daar gebruik is meestal iets minder maalsel, tussen de 20,5 en 21,5 ligt aan de weersomstandigheden.
Ik heb geen klagen, heb de bakjes via Han, waarvoor nog dank.
Ik heb geen klagen, heb de bakjes via Han, waarvoor nog dank.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
1188Sorry, dit topic volg ik bijna niet om me niet op te veel ideeën te brengen.ErikW schreef:Het lijkt mij leuk als het, zoals Frans het omschreef, een reismandje wordt. Er was er volgens nog 1 die aangaf het nanoding te willen uitproberen.
Maar je mag me anders gerust op de lijst zetten om eens te proberen. Er is geen haast bij voor mij.
1189Update: het nanotech mandje gaat maandag op de post naar Maurice1. Het duurde even voor ik contact met hem kreeg.
1190Ik was even druk maar mandje is inderdaad onderweg naar mij. Ik ben benieuwd, en stuur hem na mijn tests weer door naar de volgende!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021