Re: Kalibreren van The Force Tamper

42
bobbee schreef:
omeCo schreef:
bobbee schreef:Die had jij gedeeld.

https://www.etsy.com/nl/listing/1505691 ... fie-tamper

Vraag mij dan af of de fake net zo werkt als het origineel.
Inderdaad hetzelfde filmpje!! Als je de tekst leest, is het een exacte kopie van de force tamper! Maar dan goedkoper.
Fuck it. Ik bestel hem. Te nieuwsgierig.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Hij is binnengekomen en als verassing met 2 bases. De waffle en de gladde.

Het geheel ziet er kwalitatief zeer mooi, volledig rvs en heel mooi gedraaid! Een leuke gadget die goed past bij een iemand die weer eens wat nieuws wilt.

Zometeen meer content voor jullie.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

47
Ik heb de druk aangepast maar weet terug gezet op maximaal.

Nu na een paar dagen kan ik wel al zeggen dat het een blijvertje is. Het tampen is met deze (namaak) force tamper gewoon heel simpel. Altijd recht en altijd constante druk op de puck. Het werkt gewoon goed.
Het orgineel zou ik niet kopen persoonlijk, dat vind ik gewoon teveel geld maar dat is persoonlijk. Het ding functioneert wel.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

48
bobbee schreef:Ik heb de druk aangepast maar weet terug gezet op maximaal.

Nu na een paar dagen kan ik wel al zeggen dat het een blijvertje is. Het tampen is met deze (namaak) force tamper gewoon heel simpel. Altijd recht en altijd constante druk op de puck. Het werkt gewoon goed.
Het orgineel zou ik niet kopen persoonlijk, dat vind ik gewoon teveel geld maar dat is persoonlijk. Het ding functioneert wel.
Nu er een goedkoop alternatief is, zou ik het origineel wellicht ook links laten liggen.
Hoe dan ook, wat ie ook kost, een briljant apparaatje!!