Goedenavond!
Al een paar jaar ben ik blij met m’n Europiccola Pro met wat upgrades waaronder PPK - heb on tussen ook wat serieuze andere machines gehad waaronder een rocket R9 one maar de rust die de Pavoni me brengt maakt het een winnaar. Daarom wil toch ook ‘die andere’ manuele hevel eens proberen - ik ben dan ook op zoek naar een nette Olympia Cremina. Eventuele voorstellen zie ik graag tegemoet.
Groet, Vincent
Re: Olympia Cremina
2Ik ben geen hevelaar, vind de Cremina een hevel-hebbeding als een stuk historisch erfgoed. Wat ik met Lamarzocco heb zou ik ook kunnen krijgen met zo'n Cremina. Maar ga je er ook echt op vooruit tov wat je nu hebt?
️
️
3Ik heb er eentje.
Echt origineel.
Er moeten nieuwe rubbers in.
Kan verkocht worden voor een mooie prijsje.
Graag pb.
Echt origineel.
Er moeten nieuwe rubbers in.
Kan verkocht worden voor een mooie prijsje.
Graag pb.
4zie PB!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
6voor Winkje
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
8Leuk! Ben benieuwd, houd ons op de hoogte.
Ik vind een Cremina wel wat hebben hoor. Heb die destijds ook overwogen, maar uiteindelijk voor een Profitec 800 gekozen. Vanwege o.a. de vastwater aansluiting en de grotere output.
Ik vind een Cremina wel wat hebben hoor. Heb die destijds ook overwogen, maar uiteindelijk voor een Profitec 800 gekozen. Vanwege o.a. de vastwater aansluiting en de grotere output.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.