Re: gespot

3481
young spruce schreef:Ik heb de Tiny 2S aangeschaft voor mijn Robot. Het is een prima weegschaal maar doet vooral qua snelheid echt goed onder voor bijvoorbeeld een Timemore Black Mirror (Nano). Je merkt echt dat je krijgt waar je voor betaalt. Als je het voor een niet-Robot gaat gebruiken zou ik het niet per se aanraden.
Oh dat had ik niet verwacht gezien de review op youtube. Hij lijkt snel en ook bij 0,1 gram goed te reageren.
Toch jammer, maar hij is ook wel lekker geprijsd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3482
young spruce schreef:
loenatik schreef: za 29 jul 2023, 18:59
young spruce schreef:Ik heb de Tiny 2S aangeschaft voor mijn Robot. Het is een prima weegschaal maar doet vooral qua snelheid echt goed onder voor bijvoorbeeld een Timemore Black Mirror (Nano). Je merkt echt dat je krijgt waar je voor betaalt. Als je het voor een niet-Robot gaat gebruiken zou ik het niet per se aanraden.
Past hij precies tussen de benen van de Robot? Acaia pearl is net iets te breed.
Zonder de rubberen cover past de weegschaal precies. Ik had een Black Mirror Nano die ik schuin moest zetten, net als de Lunar.
Oke dat is wel handig.
Afbeelding
Coffeetic > Faema Lambro - Eureka Mignon XL - Baby Lovpresso - Cafelat Robot - Ikawa Home - Kinu - Aeropress - Puckpuck - V60 - Kompresso

3483
bobbee schreef: za 29 jul 2023, 19:20
Oh dat had ik niet verwacht gezien de review op youtube. Hij lijkt snel en ook bij 0,1 gram goed te reageren.
Toch jammer, maar hij is ook wel lekker geprijsd.

Misschien even in perspectief: het is echt een prima weegschaal hoor. Reageert ook snel genoeg om shots goed te meten. Alleen merk je, als je een snellere weegschaal hebt gebruik, dat alles net wat trager gaat. Ook bij het aanraken van de knoppen duurt het gewoon net wat langer voordat de weegschaal wat doet. Prima voor de prijs, maar zeker geen Timemore killer.

3484
Duidelijk.

Ik heb al een Acaia Lunar (+1 die niet helemaal goed functioneert) dus heb de 2s ook niet gekocht daarom. Maar stel, jw hebt nog niks dan iw dit wel een overweging waar.

Ome Co, niet nodig dus he. Je bent geholpen waardoor je deze niet kon aanschaffen. Jij met je Lunar!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3485
bobbee schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Duidelijk.

Ik heb al een Acaia Lunar (+1 die niet helemaal goed functioneert) dus heb de 2s ook niet gekocht daarom. Maar stel, jw hebt nog niks dan iw dit wel een overweging waar.

Ome Co, niet nodig dus he. Je bent geholpen waardoor je deze niet kon aanschaffen. Jij met je Lunar!
Afbeelding
Ik en m’n Lunar? Ik heb een Black Mirror. Doet waar ik hem voor heb; boontjes wegen. Iets nieuws heb ik eigenlijk niet nodig. Maarja, soms de kriebelt het.

3486
omeCo schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Duidelijk.

Afbeelding
Ik en m’n Lunar? Ik heb een Black Mirror. Doet waar ik hem voor heb; boontjes wegen. Iets nieuws heb ik eigenlijk niet nodig. Maarja, soms de kriebelt het.
Ohw. Dacht dat je een lunar had.

(was grappig bedoelt overigens, maar mislukt, excuus)

3487
bobbee schreef:
omeCo schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Duidelijk.

Afbeelding
Ohw. Dacht dat je een lunar had.

(was grappig bedoelt overigens, maar mislukt, excuus)
Ik moet alsnog lachen maar dan om de mislukking! Want ik snap niet eens wat er mislukt is! Een gek gevoel dat ik iets volledig niet kan volgen. Het begin van de aftakeling?