Een zakje m5 borgmoertjes
Want:
Zo! Dat steuntje blijft vanaf nu op de juiste hoogte
Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1262Bij mij zat er al een gelukkig een borgmoer standaard op.
️
️
1263Mooi moertje! Soort fietsventielmoertjegilleko B. schreef:Bij mij zat er al een gelukkig een borgmoer standaard op.
️
1264Borgmoer, is er kunststof aan de binnenzijde van de moer aangebracht? Zit niet in mijn fietsmoer, dus met een tang extra aandraaien opdat de hoogte tijdens gebruik gegarandeerd blijft.
️
️
1265Dat moertje op de Tough is volgens mij ook geen borgmoertje.
Als die handvast is gedraaid, kan het asje met het hoogteplaatje niet draaien. Er komt alleen verticale druk op, dus het zal niet snel losdraaien.
@OmeCo, het moertje nog even zwart maken? Het oog wil ook wat
Als die handvast is gedraaid, kan het asje met het hoogteplaatje niet draaien. Er komt alleen verticale druk op, dus het zal niet snel losdraaien.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
1266Je hebt gelijk, het is geen porem!Frup schreef:Dat moertje op de Tough is volgens mij ook geen borgmoertje.
1267Ja, het is een officiële borgmoer. Leek me de beste oplossing alleen je verstelt de boel nu niet zonder gereedschap! De boel is afgesteld op een normale portafilter. Voor de naked moet het steunplaatje omhoog en dat gaat dan wel zonder gereedschap.gilleko B. schreef:Borgmoer, is er kunststof aan de binnenzijde van de moer aangebracht? Zit niet in mijn fietsmoer, dus met een tang extra aandraaien opdat de hoogte tijdens gebruik gegarandeerd blijft.
️
1268Dat werkt met dat station van mij anders. Alle porta's steunen via de vleugels op de rand, op een ingelegde hardrubberen ring ter voorkoming van beschadiging. Ik hoef niets af te stellen, behalve de borgmoer. Die zorgt ervoor dat eea zo pas mogelijk staat op de juist hoogte.omeCo schreef:Ja, het is een officiële borgmoer. Leek me de beste oplossing alleen je verstelt de boel nu niet zonder gereedschap! De boel is afgesteld op een normale portafilter. Voor de naked moet het steunplaatje omhoog en dat gaat dan wel zonder gereedschap.gilleko B. schreef:Borgmoer, is er kunststof aan de binnenzijde van de moer aangebracht? Zit niet in mijn fietsmoer, dus met een tang extra aandraaien opdat de hoogte tijdens gebruik gegarandeerd blijft.
️
️
1269Hier werkt het net zo. Maar de naked en de normale portafilter zijn verschillend wat betreft de overgang van filterhouder naar handvat. Zal even een foto maken.gilleko B. schreef:Dat werkt met dat station van mij anders. Alle porta's steunen via de vleugels op de rand, op een ingelegde hardrubberen ring ter voorkoming van beschadiging. Ik hoef niets af te stellen, behalve de borgmoer. Die zorgt ervoor dat eea zo pas mogelijk staat op de juist hoogte.omeCo schreef:Ja, het is een officiële borgmoer. Leek me de beste oplossing alleen je verstelt de boel nu niet zonder gereedschap! De boel is afgesteld op een normale portafilter. Voor de naked moet het steunplaatje omhoog en dat gaat dan wel zonder gereedschap.gilleko B. schreef:Borgmoer, is er kunststof aan de binnenzijde van de moer aangebracht? Zit niet in mijn fietsmoer, dus met een tang extra aandraaien opdat de hoogte tijdens gebruik gegarandeerd blijft.
️
️
1270Ahum. Geen idee waar ik dat vandaan haalde. Er is geen verschil.