19!!!
https://coffeeyacht.com/15-vs-19-bar-espresso-machines/
Re: Verplicht leesvoer.Zodat u het voor eens en altijd begrijpt.
2Waar zit die fact checkers knop?
Ik wil graag een fake news banner op deze pagina.
Ik wil graag een fake news banner op deze pagina.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Wat een partij stierenpoep zeg.
Hij heeft ook nog "A degree in web design". Vandaar ook die fantastische website......
Hij heeft ook nog "A degree in web design". Vandaar ook die fantastische website......
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58
4Wat een kul, hij schrijft alsof hij iets uitlegt terwijl het duidelijk is dat hij het zelf ook niet begrijpt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5Maar hij weet wel het verschil tussen een piston en pomp machine!
Zijn coffee facts zijn echt van toegevoegde waarde (not…).

Zijn coffee facts zijn echt van toegevoegde waarde (not…).

Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
6Maar zijn we niet dol op ‘big toys’ dan? 

La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.
7Da's een AI generated website. Geen idee wat de toegevoegde waarde of het verdienmodel erachter is, maar het is geen beste AI en het slingert heel wat onwaarheden de wereld in.
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021