Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?

1322
Ja als het goed is wel, die goedkope honing in de supermarkt voor rond de 3 a 4 euro, staat op etiket op Europese honing. Op de achterzijde staat dan, uit verschillende EU en niet EU landen. Dan is de kans groot dat er rotzooi uit China inzit. Ik zou honing van een heuse Imker kopen. Smaakt beter, versuikert ook bijna niet of minder vlug.

1323
De oplossing heeft eindelijk een probleem gevonden!

Maaltijd uit magneteron, bloedheet schoteltje niet ervan af te krijgen met mesje, met hand is het veels te heet om op te pakken

Met De Oplossing makkelijk!

warm eten:
De Oplossing gepakt:
Ik kan gaan eten:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1324
gilleko B. schreef:Ja als het goed is wel, die goedkope honing in de supermarkt voor rond de 3 a 4 euro, staat op etiket op Europese honing. Op de achterzijde staat dan, uit verschillende EU en niet EU landen. Dan is de kans groot dat er rotzooi uit China inzit. Ik zou honing van een heuse Imker kopen. Smaakt beter, versuikert ook bijna niet of minder vlug.

Afbeelding
Suikerwater oplossing zit er dan doorheen. Ach ja....alles voor de pegels!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1326

fransg schreef:De oplossing heeft eindelijk een probleem gevonden!

Maaltijd uit magneteron, bloedheet schoteltje niet ervan af te krijgen met mesje, met hand is het veels te heet om op te pakken

Met De Oplossing makkelijk!

warm eten:
]
Ik voel gewoon jouw vreugde!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1327
jelveen schreef: za 05 aug 2023, 18:11
fransg schreef: za 05 aug 2023, 17:55 In de "A" stand gaat het wel wat beter maar ik krijg de timer, eenmaal gestart, niet gestopt ;-)

Als je bijvoorbeeld een E61 machine hebt die flink doorstroomt zodra de flow is begonnen dan werkt het in de ESP stand prima denk ik.
Ik ga er volgende week eens mee aan de slag. Zal mijn bevindingen hier laten weten uiteraard.
@Jelveen & @ FransG hebben jullie al meer ervaring met de SearchPean weegschaal? Ik ben aan het twijfelen om er ook een te kopen.

1328
Douwetje schreef: di 15 aug 2023, 09:50
@Jelveen & @ FransG hebben jullie al meer ervaring met de SearchPean weegschaal? Ik ben aan het twijfelen om er ook een te kopen.
Ik heb 'm aan Tije gegeven en hij vindt 'm leuk.

Voor zo weinig als het ding kost neem je er een beetje gepruts graag bij, of je negeert de timer gewoon en telt zelf tot 30.

Wil je perfect dan koop je de dure Acaia.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1329
Douwetje schreef:
jelveen schreef: za 05 aug 2023, 18:11
fransg schreef: za 05 aug 2023, 17:55 In de "A" stand gaat het wel wat beter maar ik krijg de timer, eenmaal gestart, niet gestopt ;-)

Als je bijvoorbeeld een E61 machine hebt die flink doorstroomt zodra de flow is begonnen dan werkt het in de ESP stand prima denk ik.
Ik ga er volgende week eens mee aan de slag. Zal mijn bevindingen hier laten weten uiteraard.
Ik heb m ook gekocht. Wegen doet ie prima maar de espresso-timer-modus houdt er bij mij al na de eerste pre-infusie druppels mee op. Handmatige modus werkt prima voor filter.
Canters Coffee