Re: Kalibreren van The Force Tamper

53
Op de testbank! Eerste ding wat opvalt: beide geweldige tanpers maar de Force Tamper heeft iets meer power. Bepaald op mijn gevoel. Voor het tampen maakt het echter niet veel uit. Beide stevige puck.

Tweede ding: de Force Tamper base is iets dikker.

Derde ding: force tamper weegt minder.

Vierde : Force Tamper heeft een los ringetje onder het handvat om de kracht af te stellen, dat ringetje rammelt.
De imitatie kun je met de hand indraaien. Zit ook onder het handvat.

Afbeelding

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

55
gilleko B. schreef:Heb je het origineel ook? Ik heb ooit een filmpje gezien dat iemand een rubber ringetje plaatste en vervolgens de knop erop draaide. Geen bijgeluid meer.

Afbeelding
Ja, vind het een coole tamper en om het verschil te zien moest ik de orginele werk kopen. 1 van de 2 gaat weer in de verkoop. Bij jou rammelt het ringetje ook? Dat met 2 rubber ringetjes heb ik ook gezien. Vandaag eens doen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

60
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Heb je het origineel ook? Ik heb ooit een filmpje gezien dat iemand een rubber ringetje plaatste en vervolgens de knop erop draaide. Geen bijgeluid meer.

Afbeelding
Ja, vind het een coole tamper en om het verschil te zien moest ik de orginele werk kopen. 1 van de 2 gaat weer in de verkoop. Bij jou rammelt het ringetje ook? Dat met 2 rubber ringetjes heb ik ook gezien. Vandaag eens doen.
Alles voor de wetenschap. Chapeau! Ben zeer benieuwd welke blijft