Even los van het geld want het is een vrij prijzig hobby zo koffie maken maar soms denk ik bij mn zelf al die tijd, energie en soms als het niet gaat die rusteloosheid, is het het wel waard allemaal.
Het antwoord is een volmondig JAAA
Net een goddelijk lekker shotje gemaakt en het maakt alles weer goed. Meteen wantrouwend nog een tweede shotje. Toch maar nog een derde en JAAA!! Hij doet het gewoon weer.
Even kort een update, maler doet weer normaal.
Probleem lag dus niet ergens met de schijven maar bij dat ACE systeem.
Waarschijnlijk heb ik dat verschoven tijdens het stofzuigen en dat ding is best gevoelig en fragiel.
Ik zag wel in eerste instantie dat hij losjes hing maar ik dacht dat dat zo hoorde.
Uiteindelijk dus stevig vast gezet en ik zie nu eindelijk dat de maalsel er weer herkenbaar uit komt. Gewoon constant en fluffy maalsel als altijd zoals het ook hoort.
Maar er speelde tegelijkertijd nog geheel wat anders.
Mijn favoriete bonen van 4 weken oud kan je nog relatief vers noemen. Toch hebben ze al veel smaak verloren. Ik denk een combinatie van weersomstandigheden afgelopen weken en misschien ook niet optimaal bewaard.
Ik heb nu de verse lading erin en yummy wat eeb lekkere koffie en weet nu zeker dat dat ook een hele grote rol heeft gespeeld met waarom ik niet tevreden was met de smaak.
Dit was weer een leermoment. Heftige ervaring maar het is weer goed
Ik heb heel wat koffie in te halen bedankt iedereen voor de enorme steun die ik heb ervaren.
Wat een geweldige community hebben we hier eigenlijk