mijn vader ook, FK-30-63
daarna Ford Taunus, toen ging hij dood (niet de Taunus) en mijn moeder ruilde de grote wagen in voor een Fiat500
geen nummerborden van die wagens onthouden.
mijn vader ook, FK-30-63
Proefrit 1975 staat me nog bij.gilleko B. schreef: vr 08 sep 2023, 18:53De Celica was ook zo mooi, mijn ouders hadden een kever, mijn buurjongen zijn ouders een celica, een gele. Poddomme ik in die kever, hij in die Celica🫣cremalover schreef:Was echt een heel fijne auto .Wel erg lomp We hadden de 2.6 liter 6 cilinder.25 jaar in bezit geweest.
️
Ik vind hem indrukwekkend. Niet mooi.gilleko B. schreef:Maar Topic ging hierover en is ook mooi
️
Kolere wat een kleur, ja die is zinderingwekkend mooi, nog steeds!cremalover schreef:Proefrit 1975 staat me nog bij.gilleko B. schreef: vr 08 sep 2023, 18:53De Celica was ook zo mooi, mijn ouders hadden een kever, mijn buurjongen zijn ouders een celica, een gele. Poddomme ik in die kever, hij in die Celica🫣cremalover schreef:Was echt een heel fijne auto .Wel erg lomp We hadden de 2.6 liter 6 cilinder.25 jaar in bezit geweest.
️
Lomp en bonkig maar ik zeg geen nee als ik hem zou krijgen.omeCo schreef:Ik vind hem indrukwekkend. Niet mooi.gilleko B. schreef:Maar Topic ging hierover en is ook mooi
️
Ok dan.bobbee schreef: vr 08 sep 2023, 20:11 Jeetje, nou moet ik weer een nieuw topic maken voor deze conversatie.
Ik waarschijnlijk ook niet. Maar ik ken iemand die wel heel luid en duidelijk nee gaat zeggen. Zonder namen of iets dergelijks te noemen: het begint met een e en eindigt op chtgenote.gilleko B. schreef:Lomp en bonkig maar ik zeg geen nee als ik hem zou krijgen.omeCo schreef:Ik vind hem indrukwekkend. Niet mooi.gilleko B. schreef:Maar Topic ging hierover en is ook mooi
️
️
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”