Dat dacht ik ook met de Etzmax. Maar de boel bekeken en alles doet het perfect. 🫣fransg schreef:
Mijn eigen boontjes gingen daarna gelukkig weer prima -- ik herinnerde mij hoe de maakschijven van de HG1 stuk waren gegaan van het malen van veels te harde Lupine zaadjes die ik eens experimenteel had gebrand. Dis ik vreesde even de Honne te hebben verkloot
Hi Frans, ik ben nu op motorreis en daarna ga alweer meteen weg. Ik bel je begin oktober om af te spreken en wat lekkers te drinken.fransg schreef:espresso was redelijk mild en vlak van smaak, wat droge nasmaak, beetje Senseo stijl:
Roman zal ik de boontjes bij jou brengen zodat jij het als espresso en als filter kan testen?
Okee!namor schreef: wo 06 sep 2023, 18:29Hi Frans, ik ben nu op motorreis en daarna ga alweer meteen weg. Ik bel je begin oktober om af te spreken en wat lekkers te drinken.fransg schreef:espresso was redelijk mild en vlak van smaak, wat droge nasmaak, beetje Senseo stijl:
IMG_6331.JPG
Roman zal ik de boontjes bij jou brengen zodat jij het als espresso en als filter kan testen?
Bedankt voor het delenfransg schreef: