Gezocht QM820/ Maler

1
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een QM820 en dan het liefst in een leuk kleurtje. Het leek mij leuk om hem van iemand van het forum over te nemen maar als er goeie tips zijn voor een apparaat buiten dit forum is dat natuurlijk ook goed. Ook ben ik opzoek naar een goeie koffie maler waarmee ik de komende tijd zoet kan zijn. Totaal budget is het liefst onder de 500 euro. Alvast bedankt voor het lezen en hopelijk kan kan er iets gevonden worden!

Re: Gezocht QM820/ Maler

3
Hmmm. Ik heb hier een hele fijne silvia staan die de deur uit mag. Ik ben al een tijdje aan het neuzen naar een andere machine maar hak maar steeds de knoop niet door. Als de silvia weg is voel ik misschien wat meer noodzaak 😀.
Hij is vorig jaar gereviseerd door coffee and kitchen in rijswijk. Heb er nog een nieuwe silicone ring bij. Originele Naked portafilter ook nog. En wat filterbakjes.
Heeft 1 kuurtje. De stoomknop moet met een beetje beleid worden dichtgedraaid (duwen en draaien) omdat hij anders net niet lekker sluit.

6
Wist je dat een Silvia prima in een forse eastpak rugzak past :lol: . Veel plezier ermee Jan! En aan de anderen: heeft er iemand nog een mooie (hand)maler voor deze sympathieke student. Ook zo zonde als hij mijn Silvia met voorgemalen koffie moet gaan gebruiken ;)

En @hanr ik heb jouw lieve hulpaanbod aan Jannes door gegeven. Kan dus zijn dat hij jou nog een DM doet.

8
Ik heb nog een kyocera handmaler liggen. Niet top notch, maar een tijdje gebruik met een silvia op het werk. Prima espresso mee gezet (en ook aeropress).
Mag je wel hebben voor wat boontjes of zo :). Ligt hier toch maar stof te happen.
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

9
manduca schreef:Ik heb nog een kyocera handmaler liggen. Niet top notch, maar een tijdje gebruik met een silvia op het werk. Prima espresso mee gezet (en ook aeropress).
Mag je wel hebben voor wat boontjes of zo :). Ligt hier toch maar stof te happen.
Wat voor soort maler is dat dan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk